ورزشی

لیورپول با رکوردشکنی ستاره برایتون را از چنگ چلسی در آورد!

 لیورپول با رکوردشکنی ستاره برایتون را از چنگ چلسی در آورد!

به گزارش کا 118 و به نقل از دیلی‌میل؛ در حالی که تصور می‌شد چلسی مقصد نهایی مویزس کایسدو باشد، هافبک اکوادوری تیم برایتون به لیورپول خواهد پیوست.

لیورپول با ورود ناگهانی به کورس جذب کایسدو و ارائه پیشنهادی 110 میلیون پوندی، او را از چنگ آبی‌های لندن که آخرین پیشنهادشان 100 میلیون پوند بود، درآورد.

رقمی که لیورپول برای خرید بازیکن 21 ساله می پردازد در تاریخ هرگز از سوی یک باشگاه بریتانیایی پرداخت نشده است و از این رو یک رکورد محسوب می‌شود.

باشگاه برایتون از زمانی که کایسدو را در لیست فروش قرار داد، چندین بار به چلسی که قصد داشت او را با رقمی پایین‌تر بخرد، پاسخ منفی داد و از همان ابتدا بر قیمت 110 میلیون پوندی بازیکن تأکید داشت. چلسی با ارائه آخرین پیشنهادش که تنها 10 میلیون پوند با رقم مد نظر برایتون فاصله داشت، امیدوار بود نظر این باشگاه را جلب کند اما لیورپول این فرصت را از تیم لندنی گرفت.

لیورپول هنوز بر سر شروط شخصی با بازیکن به توافق نرسیده اما به نظر می‌رسد که این مسئله تنها جنبه تشریفاتی داشته باشد. کایسدو و مدیربرنامه‌هایش شب گذشته در غرب لندن اقامت داشتند تا نتیجه مذاکرات باشگاه با مشتریان بازیکن مشخص شود اما این‌طور که به نظر می‌رسد؛ او به زودی باید عازم مرسی‌ساید شود به خصوص که لیورپول نه تنها به برایتون پول بیشتری می‌پردازد، بلکه به خود بازیکن هم حقوق بالاتری نسبت به چلسی می‌دهد.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا