اقتصاد

با اسنپ فود خوشمزه ترین برگرها را از شهر کرمان سفارش دهید

با اسنپ فود خوشمزه ترین برگرها را از شهر کرمان سفارش دهید

برگرها در شهر کرمان و تمام شهرهای ایران مشتری‌های زیادی دارند. بیشتر مردم ترجیح می‌دهند به‌جای انواع فست‌فودهای دیگر، برگر سفارش دهند و نوش‌جان کنند. این غذا نه‌تنها کاملا سیرتان می‌کند، بلکه مواد مغذی لازم را نیز به بدنتان می‌رساند و جزو غذاهای آماده مقوی شناخته می‌شود.

خوشمزه‌ترین برگرهای کرمان

آشپزهای رستوران‌ها و فست‌فودی‌ها برای تهیه برگر معمولا رسپی مخصوصی دارند. بهترین مراکز غذای آماده کرمان نیز با استخدام حرفه‌ای‌ترین آشپزها، برگرهای خود را با طعم بی‌نظیر و عطر‌و‌بویی خاص برای مشتری‌ها تهیه می‌کنند. اگر این غذا را دوست دارید، بنابراین به‌سراغ بهترین مراکز فست‌فودی در شهر کرمان بروید.

خبر خوب اینکه امکان سفارش از بهترین رستوران‌های کرمان از طریق اپلیکیشن‌هایی مثل اسنپ فود امکان‌پذیر است. بنابراین اگر حوصله رفتن به مراکز غذای آماده را ندارید، برنامه اسنپ فود را نصب کنید و غذای مورد‌علاقه‌تان را از طریق آن سفارش دهید.

بهترین برگرفروشی های شهر کرمان

در ادامه لیستی از بهترین برگرهای کرمان https://www.borna.news/بخش-بازار-143/1499262-از-کجاخوشمزه-ترین-برگرها-را-در-کرمان-بخریم را برایتان قرار می‌دهیم که توانسته‌اند با طعم لذیذ غذاهای خود جزو بهترین مراکز تهیه غذای آماده شناخته شوند:

فست فود شب سفید (قلب سفید)

خوشمزه‌ترین اسلایدرها را از فست‌فود شب سفید (قلب سفید) سفارش دهید. آشپز با مهارت این مجموعه با استفاده از گوشت گوساله، ماهی سالمون، میگو، مرغ و ژامبون گوشت خوشمزه‌ترین اسلایدرهای شهر کرمان را تهیه می‌کند. بنابراین اگر می‌خواهید با بهترین طعم و مزه‌ها ذائقه‌تان را مهمنان کنید، به فست‌فود شب سفید بروید.

Picture5

فست‌فود شب سفید (قلب سفید) کرمان

در فست‌فود قلب سفید سیب‌زمینی سرخ‌کرده نیز به‌عنوان پیش غذا سرو می‌شود. همچنین شما می‌توانید انواع نوشیدنی مثل نوشابه، دوغ یا ماءالشعیر قوطی را تهیه و در کنار غذا نوش‌جان کنید.

آدرس فست‌فود شب سفید (قلب سفید) کرمان: نبش جمهوری ۹

ساعت کار: 11 ظهر تا 22.59 شب

فست فود پارسه

انواع مختلف برگرهای فست‌فود پارسیه علاقه‌مندان به این غذا را مجاب می‌کند که به آنجا بروید و یکی از برگرهای خوشمزه این مجموعه را تهیه کند. در فست‌فود پارسه همه چیز مهیاست تا شما خوشمزه‌ترین، لذیذترین و خوش‌عطر‌و‌بوترین برگر عمرتان را سفارش دهید.

در فست‌فود پارسه برگرهایی که در ادامه لیست می‌کنیم، با رسپی مخصوص و بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند:

چیزبرگر مخصوص پارسه

رویال برگر مخصوص

دوبل برگر مخصوص

همبرگر معمولی

همبرگر مخصوص

چیزبرگر

چیز چیکن‌برگر

 

اما از منوی ساندویچ‌های مجموعه پارسه نیز نمی‌توان به‌راحتی گذر کرد. این فست‌فودی خوشمزه‌ترین ساندویچ‌ها مثل هات‌داگ، چیکن‌فیله‌سوخاری و … را با بهترین طعم و مزه تهیه می‌کند.

در فست‌فود پارسه پرسنلی خوش‌برخورد نیز حضور دارند. آنها با لبخند خود طعم و مزه غذاها را برایتان لذیذتر خواهند کرد. پرسنل این مجموعه تمام نیازهایتان را برآورده می‌کنند و در خدمتتان هستند تا خوشایندترین تجربه از رفتن به فست‌فودهای کرمان برایتان به‌وجود بیاید.

Picture8

فست‌فود پارسه کرمان

محیط و اتمسفر خیلی خوب فست‌فود پارسه را نیز نمی‌توان از قلم انداخت. در محوطه غذاخوری این مجموعه می‌توانید با کمال آرامش غذایتان را نوش‌جان کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

آدرس فست‌فود پارسه کرمان: خیابان میرزا آقاخان، نبش کوچه ۱۶

ساعت کار: 11 ظهر تا 16 بعد از ظهر و 17 عصر تا 23 شب

فست‌فود پاپیتال

برگرهای فست‌فود پاپیتال بین مشتری‌های این مجموعه زبان‌زد هستند. طعم لذیذ و خوشمزه برگرهای این مجموعه تا مدت‌ها به یادتان می‌ماند. رسپی مخصوص تهیه برگر در این مجموعه فقط نزد آشپزهای آنجاست، برای همین همواره در تهیه انواع برگر می‌درخشد و جزو بهترین‌ها باقی می‌ماند.

انتخاب برگر در فست‌فود پاپیتال کمی سخت است، چون 14 نوع برگر مختلف برایتان تهیه می‌کند. اینکه کدام غذا را انتخاب کنید، سردرگمتان خواهد کرد. در ادامه لیست منوی برگرهای این فست‌فودی را برایتان قرار می‌دهیم:

همبرگر معمولی

برگر گوشت گوساله

برگر گوشت گوسفندی

برگر گوشت شتر

برگر مرغ ویژه زعفرانی

کلاسیک‌برگر

چیلی‌برگر

چیز‌برگر

دبل‌چیزبرگر

هات‌برگر

پاپیتال‌برگر

اسپشیال‌برگر

رویال‌برگر

میکن‌برگر

 

آیا به غذاهای آماده دیگر علاقه‌مند هستید؟ انواع پیتزاهای آمریکایی پاپیتال میزبان ذائقه‌تان هستند. در این مجموعه ساندویچ‌های بسیار خوشمزه‌ای نیز سرو می‌شوند که فقط مخصوص خاص‌پسندها و ساندویچ دوست‌ها هستند.

اگر در محله بلوار جمهوری کرمان زندگی ‌می‌کنید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن‌های سفارش غذا بدون‌نیاز به مراجعه به فست‌فود پاپیتال، غذای مورد علاقه‌تان را از آن سفارش دهید و در سریعترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

آدرس فست‌فود پاپیتال کرمان: بلوار جمهوری، پشت ایستگاه خط واحد، جنب بیمه آسیا

ساعت کار: 7.30 صبح تا 23 شب

پیتزا ساندویچ خاندان

همانطور که از نام این مجموعه پیداست، در این مجموعه انواع پیتزا و ساندویچ سرو می‌شود. اما در بین منوی مختلف این غذاها، برگرها بیشتر از همه توجه را به‌خود جلب می‌کنند. برگرهای این مجموعه با بهترین مواد اولیه تهیه شده و مطابق هر سلیقه و ذائقه‌ای هستند.

پیتزا ساندویج خاندان کرمان

حتی اگر کسانی که به طعم فست‌فود علاقه‌ای ندارد، طعم برگرهای مجموعه خاندان را بچشند، عاشق و طرفدار پروپاقرص برگر می‌شوند. این مجموعه به کمک آشپزهای حرفه‌ای خود توانسته لذیذترین برگرهای شهر کرمان را تهیه کند، به‌قدری که حتی مشتری‌هایی خارج از محدود و منطقه خود دارد.

پیشنهاد می‌دهیم طعم 6 نوع برگر لذیذ این فست‌فودی را از دست ندهید، چون فوق‌العاده خوشمزه هستند. در ادامه لیست برگرهایی این مجموعه را که از آنها تعریف کردیم برایتان قرار می‌دهیم:

همبرگر 30 درصد

دبل‌برگر

چیز‌برگر

قارج‌برگر

همبرگر بندری

رویال‌برگر

 

پیشنهاد می‌دهیم پیتزاهای آمریکایی این مجموعه را که شامل پیتزا قارچ و مرغ، پیتزا پپرونی، پیتزا مخصوص، پیتزا قارچ و گوشت و پیتزا سبزیجات می‌شوند نیز از دست ندهید. طعم خاص ساندویچ‌های گرم و سرد ساندویچ خاندان نیز می‌تواند جزو به‌یادماندنی‌ترین مزه‌هایی باشد که به عمرتان چشیده اید.

آدرس فست‌فود خاندان کرمان: مصطفی خمینی، کوچه مصطفی خمینی ۲۴، خیابان مصطفی خمینی

ساعت کار: 12.30 ظهر تا 23 شب

سفارش برگر به صورت آنلاین از کرمان

تمام برگرفروشی‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم، در برنامه‌ها و سامانه های خرید آنلاین غذا فعالیت دارند. بنابراین اگر هوس برگر کرده‌اید، اما به‌هر‌دلیلی نمی توانید به مراکز تهیه غذای آماده بروید، به سامانه‌های خرید آنلاین برگر کرمان مثل اسنپ فود مراجعه کنید. این سامانه‌ها خرید فست‌فود را در سریعترین زمان، کمترین دردسر و بیشترین تخفیف برایتان امکان‌پذیر کرده‌اند.

پایان رپرتاژ آگهی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا