ورزشی

چهارمین بازگشت آبی‌ها؛ تیم نکونام متخصصِ کام‌بک

به گزارش کا 118، دیدار حساس استقلال و ذوب‌آهن پایانی دراماتیک داشت. ذوب‌آهن در دقایق ابتدایی حریف را غافلگیر کرد و به گل رسید. استقلال در نیمه دوم توانست بازی را به تساوی بکشاند و در وقت تلف شده گل برتری را به‌ثمر رساند. استقلال بیش از هر تیمی در تاریخ لیگ برتر پس از دریافت گل اول به پیروزی رسیده، ذوب‌آهن هم بیشتر از هر تیم دیگری بعد از زدن گل اول بازی را واگذار کرده که این اتفاق در این بازی هم تکرار شد.

پیروزی استقلال برابر ذوب‌آهن چهل‌ونهمین پیروزی این تیم در لیگ برتر پس از دریافت گل اول بازی است و این تیم با اختلاف بهترین آمار را در تاریخ مسابقات دارد. بخشی از این آمار استثنایی در این فصل رقم خورده است. استقلال به جز بازی با ذوب‌آهن، در دیدار با هوادار هم علی‌رغم اینکه در ابتدای بازی از حریف عقب افتاد، در نهایت برنده شد. سپاهان با ۳۶ و پرسپولیس و پیکان با ۳۰ بازی پس از استقلال در جایگاه بعدی قرار دارند.

ذوب‌آهن برای سی‌وپنجمین بار در دیداری که گل اول بازی را به‌ثمر رساند، بازنده از زمین خارج شد و با این آمار رکوددار تاریخ لیگ برتر است. تیم اصفهانی با این وجود در این فصل هیچ‌وقت پس از زدن گل اول نباخته بود که این اتفاق برای این تیم در این فصل برای اولین‌بار افتاد. پس از ذوب‌آهن، سپاهان با ۲۸ بار و استقلال و فولاد با ۲۷ مرتبه شکست در دیداری که گل اول را زدند در رده‌های بعدی قرار دارند. با وجود کامبک‌های پرتعداد استقلال و شکست‌های متعدد ذوب‌آهن پس از زدن گل اول، این اولین‌بار در تاریخ مسابقات بود که ذوب‌آهن بعد از به‌ثمر رساندن گل اول بازی برابر استقلال مغلوب می‌شود.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا