فرهنگ و هنر

تجلیل امام جمعه کرمانشاه از خانواده یک شهید دانش‌آموز

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت:شهدا با نثار خون پاکشان انقلاب و کشور را بیمه کردند و این کار کمی نیست و اگر امروز شاهد حضور ۲۵ میلیون زائر از ۸۰ کشور جهان در مسیر کربلای معلی به منظور زیارت عتبات عالیات هستیم به یقین این امر در سایه امنیت و آرامشی است که به برکت رشادت و جانفشانی شهدا و مجاهدت‌های ایثارگران به دست آمده است.

به گزارش کا 118، آیت‌الله مصطفی علما با دیدار با خانواده دانش‌آموز شهیدان علی اشرف‌امیری و بهرام رضاییان کرد: شهدای گرانقدر این مرزو بوم به واسطه رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های بی‌نظیری که در طول انقلاب و دوران دفاع مقدس از خود نشان دادند، به گردن تمامی آحاد این کشور حق ویژه‌ای دارند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: همه دست آوردهای نظام مرهون این شهادت‌ها و از خودگذشتگی‌هاست و همه ما مدیون ایثار و فداکاری شهدا و سرداران بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی و دیگر مدافعان انقلاب هستیم. ما یقیناً نمی‌توانیم حق این شهدا را ادا کنیم چرا که شهدا با نثار خون پاکشان انقلاب و کشور را بیمه کردند و این کار کمی نیست و اگر امروز شاهد حضور ۲۵ میلیون زائر از ۸۰ کشور جهان در مسیر کربلای معلی به منظور زیارت عتبات عالیات هستیم به یقین این امر در سایه امنیت و آرامشی است که به برکت رشادت و جانفشانی شهدا و مجاهدت‌های ایثارگران به دست آمده است.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر امروز ایران اسلامی به عنوان یک کشور فرامنطقه‌ای با قدرت و اقتدار در مسائل بین‌المللی به ایفای نقش می‌پردازد و اگر امروز دنیا حساب ویژه‌ای را برای فرمایشات و سخنان رهبری معظم انقلاب باز کرده است، همه اینها به یمن و برکت خون شهدا و پشتیبانی‌های خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر است و این‌ها برای ایران اسلامی بسیار ارزشمند است.

همچنین  خسرو شهیدی، مدیرکل بنیاد کرمانشاه در این دیدار بیان کرد: استان کرمانشاه در طول دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، تعداد ۸۳۰ شهید را تقدیم اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی کرده که در این میان ۲۹۵ شهید متعلق به شهرستان کرمانشاه است.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه گفت: افتخار خادمین شهدا در این نهاد مقدس خدمتگزاری خالصانه و صادقانه به این قشر عزیز است چرا که ما ایثارگران را ولی نعمت و صاحبان اصلی انقلاب دانسته و به این خدمتگزاری خود افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا