فرهنگ و هنر

جانبازان و ایثارگران شناسنامه پایمردی و مقاومت سرزمین اسلامی ما هستند

کا 118/لرستان استاندار لرستان گفت: جانبازان و ایثارگران شناسنامه پایمردی و مقاومت سرزمین اسلامی ما هستند.

فرهاد زیویار به مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس با حضور در منزل امیر اسکندر بیرانوند، جانباز هشت سال دفاع مقدس با این جانباز و خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که با حضور حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان انجام شد، استاندار با اشاره به اینکه جانبازان و ایثارگران شناسنامه پایمردی و مقاومت سرزمین اسلامی ما هستند، اظهار کرد: تکریم جانبازان و ایثارگران در واقع تکریم از مجاهدت و مقاومت و ایثارگری‌های مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی در پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی است.

وی با اشاره به رشادت‌های امیر اسکندر بیرانوند، اضافه کرد: این جانباز سرافراز سندی محکم و زنده از رشادت فرزندان لرستان در دفاع از کیان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس است.

استاندار لرستان اظهار کرد: ما خدمتگزاران مردم در هر جایگاه اجرایی و با هر مسئولیتی که داریم باید قدردان این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها باشیم.

زیویار گفت: ما در دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان ضمن تقویت روحیه خدمتگزاری به مردم در مدرسه ایثار و شهادت راه پاسداری از ارزش‌ها و جهاد فی سبیل‌الله را مشق می‌کنیم.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا