سبک زندگی

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور برای تمامی افراد و متقاضیان ادامه تحصیل در رشته های بدون آزمون این دانشگاه آغاز شد. کلیه افراد و داوطلبان می توانند بعد از کسب اطلاعاتی در رابطه با رشته های دانشگاه آزاد و شناخت کامل آن ها اقدامات لازم را برای ثبت نام در سایت ثبت نام دانشگاه آزاد یعنی azmoon.org انجام دهند.

از آن جایی که هر فرد قبل از انجام ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور باید اطلاعاتی را در رابطه با نحوه، زمان و شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بدست آورد از این جهت کمک خواستن از مشاوری آگاه و خبره در این رابطه می تواند بسیار مفید و مؤثر باشد. مشاوران حاضر در مرکز مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور جهت تسریع و سهولت ثبت نام در انواع رشته های دانشگاه آزاد می توانند کمک مؤثری برای شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل باشند.

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

در رابطه با زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در انواع رشته های دانشگاه آزاد باید گفت، طبق تصمیم مسئولان امر این ثبت نام دو بار در هر سال برای داوطلبان و افراد متقاضی انجام می گیرد.

در واقع، هر یک از داوطلبان می توانند در نوبت مهر و یا بهمن ماه اقدامات لازم را برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در سایت ثبت نام دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org انجام دهند.

در رابطه با زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور برای دانشجویان ورودی مهر ماه سال جاری نیز باید گفت: این ثبت نام از تاریخ پنجم مرداد ماه آغاز شد و تا هفتم مهر ماه ادامه داشت.

اما در رابطه با زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور برای دوره بهمن ماه فعلاً نمی توان نظر قطعی صادر کرد و باید منتظر اعلام سازمان مربوطه در این رابطه بمانیم.

نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور چگونه است؟

نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور اینترنتی و در سایت ثبت نام دانشگاه آزاد برای افراد متقاضی انجام می شود.

سایتی به نشانی azmoon.org که بعد از ورود به آن باید مراحل لازم را برای ثبت نام در رشته های دانشگاه آزاد طی کنید.

در ادامه با ذکر کلیه مراحل ثبت نام در سایت ثبت نام دانشگاه آزاد در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز هستیم.

. در قدم اول برای ثبت نام الزاماً باید آدرس سایت ثبت نام دانشگاه آزاد یعنی azmoon.org را در مرورگر گوگل خود تایپ بفرمایید.

. قدم بعدی کلیک بر روی گزینه ای به نام ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی و کارشناسی است که بعد از ورود به سایت انجام می گیرد.

. در مرحله سوم باید مقطع مورد نظر را از میان مقاطع معرفی شده انتخاب کنید.

در مرحله بعد باید برای درج رمز و شناسه کاربری خود اقدام کرده و در فیلد آخر کد ملی خود را وارد کنید.

. در مرحله بعدی و در صفحه باز شده باید برای درج آدرس و اطلاعات شخصی خود اقدام کنید و آن ها را به طور دقیق و بدون داشتن خطا در فیلدهای مربوطه وارد نمایید.

. قدم بعدی مربوط به بارگذاری عکس است که باید آن را با توجه به شرایط درخواستی آپلود کنید.

. آخرین مرحله از مراحل ثبت نام در رشته های دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور انتخاب رشته های مورد علاقه است.

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور شامل چه مراحلی می شوند؟

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تحت شرایط عمومی و اختصاصی برای هر یک از افراد متقاضی انجام می گیرد.

شرایطی که بهتر است قبل از انجام هر گونه اقدامی برای ثبت نام از آن ها مطلع باشید و در رابطه با آن ها بدانید.

اهمیت این شرایط به اندازه ای است که در صورت عدم اطلاع از آن ها امکان دارد مشکلی در رابطه با ثبت نام خود پیدا کنید.

از میان مهم ترین این شرایط می توان به پایبندی به دین مبین اسلام و  نداشتن اعتیاد به مواد مخدر اشاره کرد.

برای ثبت نام در سایت ثبت نام دانشگاه آزاد به چه مدارکی نیاز دارم؟

ثبت نام هر فرد متقاضی در سایت ثبت نام دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org در صورت تهیه مدارکی برای وی انجام می گیرد که هر فرد باید قبل از ثبت نام آن ها را آماده کند.

از میان مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در سایت ثبت نام دانشگاه آزاد می توان از اطلاعات شناسنامه ای و فردی و همین طور مدارک تحصیلی نام برد.

 در رابطه با شهریه پرداختی برای هر ترم تحصیل در دانشگاه آزاد چه می دانید؟

همان طور که می دانید دانشگاه آزاد از آن دست دانشگاه هایی است که برای هر ترم تحصیل در آن باید مبلغی را پرداخت کنید. دقت داشته باشید که شهریه پرداختی برای دانشگاه آزاد در دو گروه شهریه ثابت و متغیر قرار می گیرند. 

شهریه دانشگاه آزاد اسلامی در هر سال تحصیلی به میزان مشخصی افزایش پیدا می کند و این افزایش شامل هر دو شهریه ثابت و متغیر می شود. 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا