ورزشی

جنگ صعود در یزد/ رقابت تنگاتنگ فجر و چادرملو در هفته‌های پایانی

به گزارش کا 118، در حساس‌ترین دیدار هفته سی و یکم لیگ آزادگان، فجر سپاسی و چادرملو اردکان به مصاف هم می‌روند. با توجه به فاصله یک امتیازی این دو تیم در رقابت برای صعود به لیگ برتر، این دیدار به نوعی 6 امتیازی محسوب می‌شود.

چادرملو که با سه تساوی متوالی در هفته های بیست و شش تا بیست و هشت لیگ آزادگان، مجال بالا آمدن را به فجر داد، حالا در فاصله سه هفته مانده تا پایان لیگ، رقبیب سر سختی را برای صعود پیش روی خود می‌بیند.

خیبر خرم آباد با توجه به فاصله سه امتیازی که با تیم دوم ایجاد کرده، اصلی‌ترین گزینه صعود و قهرمانی به شمار می‌رود و چادرملو و فجر دو تیمی هستند که بقاید برای سهمیه دوم صعود رقابت سختی را در هفته‌های پایانی تجربه کنند.

فجر در حالی آماده مصاف با چادرملو می‌شود که در 5 بازی اخیر خود در لیگ آزادگان، 4 برد و 1 تساوی به دست آورده است و در بهترین فرم به این بازی رسید. چادرنملو نیز در 5 دیدار اخیر خود 3 برد و 2 تساوی داشته است.

حال اگر فجر در این بازی موفق به شکست چادرملو شود، فاصله 4 امتیازی با این تیم ایجاد خواهد کرد و تا حدودی صعودش به لیگ برتر قطعی خواهد بود.

چادرملو در این بازی از امتیاز میزبانی بهره می‌برد و باید برای خارج کردن فجر از کورس صعود، حتما مقابل این تیم به پیروزی برسد.

حال باید دید در پایان هفته سی و دوم و مصاف این دو تیم، چه نتیجه‌ای رقم خواهد  خورد و کدام تیم گام بلندی را برای صعود برمی‌دارد.

دیدار دو تیم فردا (پنج‌شنبه) از ساعت 19:30 در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا