اقتصاد

«نوبانک» رونمایی شد

«نوبانک» رونمایی شد

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، طی مراسمی با حضور مدیران ارشد بانک صادرات ایران از سامانه «نوبانک»  برای ارائه انواع خدمات و دسترسی به عملیات بانکی به مشتریان حقوقی و کسب و کارهای نو از جمله فین‌تک‌ها و استارت‌آپ‌ها عملیاتی شد.

سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در مراسم رونمایی از سامانه «نوبانک» از عملیاتی شدن شش کلان پروژه در حوزه بانکداری دیجیتال تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: ارائه خدمات نوین بانک صادرات ایران بر بستر فناوری اطلاعات و بانکداری دیجیتال، راهبرد نوین بانک صادرات ایران است.

ایشان از تداوم برنامه‌های عملیاتی برای به ثمر رسیدن شش کلان پروژه در حوزه بانکداری دیجیتال تا پایان سال جاری در بانک صادرات ایران خبر داد و افزود: با راه‌اندازی «نوبانک» (بانکداری باز) و در آینده نزدیک «نئوبانک»، گام‌های اولیه برای تحقق بانکداری دیجیتال در بانک صادرات ایران برداشته خواهد شد. همچنین تا پایان سال چهار کلان پروژه دیگر بانک نیز در حوزه بانکداری دیجیتال نهایی و به عنوان خدمات ارزشمند به مشتریان و فعالان اقتصادی ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه بانکداری به سبک گذشته دیگر جوابگوی نیازهای جامعه و فعالان اقتصادی نیست، گفت: زمانی داشتن تعداد زیاد شعبه برای برخی بانک‌ها امتیاز زیادی محسوب می‌شد و در عین حال نداشتن شعبه زیاد برای برخی دیگر از بانک‌ها امتیاز منفی به حساب می‌آمد اما در شیوه بانکداری نوین تمامی خدمات باید با تکیه بر فناوری‌های تحول‌آفرین  عصر دیجیتال و با تمرکز بر نواوری و بهبود تجربه مشتریان ارائه شود.

ایمانی خاطر نشان کرد: در بانک صادرات ایران زیرساخت‌های مناسب، نیروی انسانی خلاق و امکانات و انگیزه کافی برای تحول دیجیتال مهیا است و با مدیریت و راهبری صورت گرفته در حوزه طرح و برنامه، کسب وکار و فناوری، محصولات و سامانه‌های نوین بانکداری دیجیتال در یک وضعیت مدیریت‌شده و استاندارد قرارگرفته‌است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین خرید و نصب Main Frame جدید بانک را نیز مورد اشاره قرار داد و افزود: با خرید و نصب پردازنده‌های مرکزی بانک، گام مهم دیگری برای افزایش سرعت پردازش تراکنش‌های بانک و ارتقای سامانه‌های بانکداری برداشته شده است.

 با رونمایی از سامانه نوبانک صادرات ایران، بیش از 30 خدمت متنوع بانکی از طریق رابط برنامه‌نویسی کاربردی (API)، به مشتریان حقوقی و صاحبان کسب و کار ارائه می‌شود که از طریق نشانی:  digibank.bsi.irو همچنین از طریق سایت رسمی بانک به نشانی: www.bsi.ir در بخش تازه‌ها قابل دسترس است.

دسترسی به اطلاعات کلی مشتریان، لیست حساب‌ها، اطلاعات حساب‌ها، مانده، استعلام، خدمات متنوع چک، وضعیت تسهیلات، اعتبارسنجی، انتقال وجه از طرق مختلف: ساتنا، پایا، دسته‌ای و همچنین سایر خدمات متنوع بانکی از طریق این پلتفرم برای کسب و کارهای نوین و مشتریان حقوقی بانک صادرات ایران فراهم شده است.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا