ورزشی

تمرین متفاوت جوانان برای مسابقات جهانی/ تاخیر هشت ساعته بلژیک دیدار دوستانه را لغو کرد

تمرین متفاوت جوانان برای مسابقات جهانی/ تاخیر هشت ساعته بلژیک دیدار دوستانه را لغو کرد

به گزارش کا 118 و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان ایران قرار بود روز چهارشنبه 14 تیر با تیم بلژیک بازی دوستانه داشته باشد اما این بازی برگزار نشد. پرواز بلژیکی به منامه هشت ساعت تاخیر داشت و مربیان این تیم که نگران بودند بعد از مسافرت طولانی بازیکنانشان آسیب‌ ببینند، ترجیح دادند مقابل ایران بازی نکنند به همین دلیل با عذرخواهی از مسوولان تیم ایران، از این بازی انصراف دادند. با توجه به این موضوع، غلامرضا مومنی‌مقدم سرمربی ایران دو جلسه تمرینی برای بازیکنان در نظر گرفت.

نخستین جلسه تمرینی ساعت 10 صبح به وقت محلی برگزار شد که بیشتر به وزنه اختصاص داشت و بازیکنان بعد از بعد از گرم کردن و انجام حرکات کششی، وزنه زدند. سپس دقایقی هم بازیکنان دست به توپ شدند که تمرکز اصلی تمرین توپی روی سرویس بود.

با توجه به این که بازی تیم ملی جوانان ایران با بحرین ساعت 20:30 برگزار می‌شود، مومنی‌مقدم برای نوبت دوم تمرین ساعت 20 را در نظر گرفت تا بدن بازیکنان به بازی در این ساعت عادت کند. تیم دقایقی زودتر از وقت تمرین به سالن رسید و با توجه به این که سالن در اختیار مکزیکی‌ها بود، بازیکنان در سالن پینگ‌پنگ بدن‌هایشان را به روش جدیدی گرم کردند؛ آنها دقایقی تا سالن خالی شود پینگ‌پنگ بازی کردند و چون راکت نداشتند، از دستشان به جای راکت استفاده کردند! بازی آنها به حدی جدی بود که کمتر کسی تصور می‌کرد بازیکنان بدون راکت در حال بازی هستند.

بعد از پینگ‌پنگ نوبت به والیبال رسید. ملی‌پوشان جوان کشورمان بعد از گرم کردن و تمرین دریافت و سرویس، به دو تیم تقسیم شدند و بازی تمرینی انجام دادند.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان از فردا (جمعه 16 تیر) به طور رسمی آغاز می‌شود و تیم ایران در نخستین مسابقه خود از ساعت 17:30 به وقت تهران به مصاف تایلند می‌رود.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا