اقتصاد

دستگاه ای.تی.ام خرید بیت کوین ساخته شد

دستگاه ای.تی.ام خرید بیت کوین ساخته شد

مدیر اجرایی صرافی اکسفا گفت: این دستگاه به عنوان یک مجموعه دانش بنیان با هدف استفاده در مناطق توریستی مانند هتلها و بیمارستانها ساخته شده است،‌ اما متاسفانه هنوز هیچ مجوزی برای استفاده و نصب دستگاه در جاهای مختلف به ما داده نشده است.

ریحانی مدیر اجرایی صرافی اکسفا در گفتگو‌ با خبرنگار کا 118 با اشاره به فعالیتهای این شرکت گفت: ما یک‌شرکت دانش بنیان هستیم که در حوزه های مختلف رمز ارز و دیجیتال فعالیت و اموزش داریم و حتی یک نشریه نیز در حوزه رمزارز داریم که مجوز وزارت ارشاد دارد.

وی ادامه داد: یک تفاهم نامه‌ای با دانشگاه پیام نور امضا کردیم که بحث آموزش تکنولوژی، برنامه نویسی، نقش اقتصاد در بلاکچین، را آموزش دهیم.

ریحانی افزود: همچنین علاوه بر راه اندازی یک دستگاه atm خرید بیتکوین که یک ‌محصول دانش بنیان داخلی است یک پلتفرم تبادل رمرز ارز نیز راه اندازی کردیم. که علاقه مندان می‌توانند با کارت خود بیت کوین خرید و فروش کنند. همچنین توریستها نیز می‌توانند ارز خود را به دستگاه بفروشند و معادل ریالی دریافت کنند این دستگاه به عنوان یک مجموعه دانش بنیان با هدف استفاده در مناطق توریستی مانند هتلها و بیمارستانها ساخته شده است،‌ اما متاسفانه هنوز هیچ مجوزی برای استفاده و نصب دستگاه در جاهای مختلف به ما داده نشده است.

مدیر اجرایی صرافی اکسفا تشریح کرد: این دستگاه امکان خرید و فروش انواع رمز ارز را دارد و قصد داریم در هتلها و امکان توریستی آن را نصب کنیم.

وی همچنین در خصوص فروش نیز گفت: در خارج از کشور فروش ما برقرار است اما هنوز مجوز لازم برای نصب دستگاه در داخل کشور برای ما صادر نشده است.

ریحانی بزرگترین مشکل فعالان این حوزه را نبود قانون مشخص و دقیق نام برد.

 

 

 

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا