فرهنگ و هنر

رسالت ویژه خبرنگاران در حوزه جهاد تبیین/ همکاری خوب کا 118 با نهادهای انقلابی

کا 118/گلستان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان با اشاره به تأکید ویژه مقام معظم رهبری به مسئله جهاد تبیین، گفت: خبرنگاران ضمن اطلاع‌رسانی بخش‌های مختلف جامعه، تکلیف ویژه‌ای در حوزه جهاد تبیین دارند.

سرهنگ وحید فخرالدین، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان به مناسبت هفته خبرنگار ضمن حضور در دفتر کا 118 با سردبیر و اعضای هیئت تحریریه این رسانه دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات اصحاب رسانه در امر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی، اظهار کرد: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی را با قیام عاشورا مقایسه کنیم همه اتفاقات در واقعه عاشورا کوچک است اما نمی از دریای بیکران واقعه عاشورا در انقلاب اسلامی حکم‌فرما است.

سرهنگ وحید فخرالدین با اشاره به عوامل زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: صلابت، شکوه و عظمتی که در وجود امام حسین(ع) بوده در وجود امامین انقلاب هم قرار گرفته به همین دلیل در سراشیبی‌ها و پیچ های خطرناک، انقلاب اسلامی را نگهداری کرده‌اند.

رسالت ویژه خبرنگاران در حوزه جهاد تبیین/ همکاری خوب کا 118 با نهادهای انقلابی

وی یاران امام راحل را دومین عامل پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و تأکید کرد: همان معنویت، شور و شوقی که در وجود یاران امام حسین(ع) بود در وجود یاران امامین انقلاب نیز وجود دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرگان با بیان اینکه واقعه عاشورا نسل به نسل و سینه به سینه روایت گری شده و خبر آن درج شده است، بیان کرد: دشمن در آن زمان تمام تلاش خود را به کار گرفت تا این نور عظیم را خاموش کند اما قادر به چنین کاری نشده است.

فخرالدین با بیان اینکه مجاهدت حضرت زینب(س) در عرصه اطلاع رسانی و جهاد تبیین موجب رسوایی ستمگران زمان خود شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی به فرهنگ عاشورا گره خورده در عرصه های مختلف نیز می توان روحیه جهادی و شهادت طلبی را مشاهده کرد و خوشبختانه این فرهنگ در همه مقاطع سرلوحه کار جوانان مؤمن، حزب اللهی و انقلابیون ما بوده است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری هر سال به جهاد تبیین توجه ویژه‌ای دارند، تأکید کرد: خبرنگاران ضمن اطلاع‌رسانی بخش‌های مختلف جامعه، تکلیف ویژه‌ای در حوزه جهاد تبیین دارند و امیدوارم توفیقی که نصیب شهید صارمی شده نصیب همه علاقه‌مندان عرصه جهاد و شهادت شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان با اشاره به همکاری خوب کا 118 با سپاه و نهادهای انقلابی در پوشش رخدادها و خدمات این نهادها، گفت: امیدوارم بتوانیم بخ کمک کا 118 همکاری های خوبی را نیز با جهاددانشگاهی داشته باشیم.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا