ورزشی

رشیدی: استقلال خوب بازی نمی‌کند/ نباید فقط داوری را مقصر دانست

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی کا 118 در خصوص تقابل استقلال با گل گهر اظهار داشت: عملکرد استقلال در این بازی کمی بهتر از تقابل هفته قبل با نساجی بود و کمی میل به پیروزی در این بازی در تیم بیشتر بود. من از بازی قبل این حس را گرفتم که تیم خیالش از بازی آن طرف راحت است و بازی را ول کرده و بعد که نتیجه تغییر کرد نتوانستند به بازی برگردند. 

وی در مورد اعتراض استقلالی‌ها به داوری افزود: نمی‌شود همه چیز را به داوری ربط داد. باید حقیقت را پذیرفت که استقلال در این هفته‌ها خوب بازی نمی‌کند و در حد یک مدعی قهرمانی نیست. درست است که تیم کمبود‌هایی دارد ولی نباید مقابل نساجی به مشکل می‌خورد و امتیاز می‌داد. 

پیشکسوت استقلال در مورد شانس قهرمانی این تیم هم توضیح داد: هر چیزی ممکن است. استقلال قبلاً همه‌ چیز دست خودش است ولی الان حتی پیکان را هم ببرد باید منتظر باشد تا مس رفسنجان از پرسپولیس امتیاز بگیرد که این کار دشواری در ورزشگاه آزادی به نظر می‌رسد. به عنوان یک استقلالی امیدوارم این اتفاق رخ دهد ولی خب چقدر می‌شود روی چنین موضوعی حساب باز کرد؟ اگر مقابل نساجی تعلل نمی‌کردند چنین شرایطی رقم نمی‌خورد. 

وی در پایان گفت: امیدوارم هفته آخر هم به خیر و خوشی تمام شود. فقط گلایه‌ام این است که هفته پایانی بازی استقلال بدون تماشاگر برگزار می‌شود و دلیلش را متوجه نمی‌شوم. مگر فوتبال بدون تماشاگر هم ممکن است؟ اگر امکانش وجود دارد تدابیری اندیشیده شود که تماشاگران به ورزشگاه بیایند چرا که ممکن است استقلال در این بازی قهرمان شود و حیف است در ورزشگاه خالی جشن بگیرند. 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا