اقتصاد

رونمایی از بسته «خادم الرضا(ع)» در روز صنعت و معدن

به گزارش خبرنگار کا 118، فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و  مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران امروز در نشست خبری بزرگداشت دهه تولید و تجارت در وزارت صمت گفت: یک تا ده تیر ماه دهه امسال دهه بزرگداشت صنعت و معدن است و امسال بیست و هشتمین سالی است که این رویداد گرامی داشته می شود.

وی افزود: در مراسم بزرگداشت این رویداد در سال جاری به پیشنهاد وزیر صمت به رییس جمهور وقت قرار شد در این در یک بسته حمایتی برای کسب و کارها ارائه شود این بسته با عنوان بسته خادم الرضا تهیه می شود و ۱۴ دستگاه در تهیه آن نقش دارند.

مقیمی خاطرنشان کرد: بسته خادم الرضا فصلی نو را در جهت تولید با مشارکت مردم رقم می زند و فعالان تولیدی کشور را هدف گرفته است.

وی از نامگذاری هر یک از روزهای دهه بزرگداشت تولید و تجارت یاد کرد و توضیح داد: نقش آفرینی اصناف، ارتقای دانش و فناوری، توسعه تجارت خارجی، توسعه بخش خصوصی، بهبود فضای کسب و کار و ارزش آفرینی معادن شماری از عناوینی است که روزهای دهه تولید و تجارت به آنها نامگذاری شده است.

معاون وزیر صمت اظهار کرد: بسته خادم الرضا می تواند دربردارنده تسهیلات مالی و غیرمالی برای کسب و کارهاست و برای ارائه جزییات بیشتر درباره آن باید مراحل تکمیل سپری شود تا در نهایت در روز صنعت و معدن به دست آقای خبر سرپرست ریاست جمهوری رونمایی شود.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا