اقتصاد

ساخت ۱۱۰ واحد نهضت ملی مسکن در جزیره بوموسی

به گزارش کا 118، علیرضا صادقیان‌فر معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: عملیات اجرایی پروژه ۱۱۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در جزیره ابوموسی آغاز شده است. سند زمین‌های این پروژه به نام دولت جمهوری اسلامی است و انتخاب پیمانکار و عملیات آماده‌سازی این پروژه‌ها در این جزیره آغاز شده است.

معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن در مصاحبه رادیویی، تاکید کرد: بر اساس قراردادی که با سازنده پروژه منعقد شده است، سازنده موظف است ظرف مدت ۱۰ ماه احداث واحدها را به انجام برساند.

صادقیان‌فر تصریح کرد: شرایط ثبت‌نام و وام بانکی این پروژه را همانند دیگر پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن و وام بانکی این پروژه ۵۵۰ میلیون تومان است.

این مسؤول پروژه‌های مسکن را پیشران پیشرفت و اقتصاد منطقه خواند و اضافه کرد: سکونت و استقرار مردم در یک نقطه هم از مهاجرت مردم بومی به کلانشهرها جلوگیری می‌کند و هم باعث رونق صنایع دیگر در منطقه خواهد شد.

صادقیان‌فر با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در آماده‌سازی این پروژه‌ها با سازمان ملی زمین و مسکن همکاری داشته است، گفت: در این پروژه متناسب با مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ایران سرانه‌های مناسب و خدمات روبنایی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا