ورزشی

تقی پور: حفظ نظم و آرامش رمز موفقیت ما بود

تقی پور: حفظ نظم و آرامش رمز موفقیت ما بود

به گزارش کا 118، تیم مس سونگون در هفته دوم لیگ برتر فوتسال موفق شد میزبانش کراپ الوند را با نتیجه 6-1 شکست داده و با 2 برد 6 امتیاز و تفاضل گل +7 به صدر جدول رده بندی صعود کند. صحبت های اسماعیل تقی پور در پایان این دیدار را بخوانید:

 

به دنبال حفظ همین روند هستیم

ابتدا به تیم حریف خسته نباشید می گویم بازی بسیار مهیج و زیبایی بود. از بچه های خودمان هم صمیمانه ممنونم که یک بار دیگر بزرگی خود را ثابت کردند. حفظ نظم تاکتیکی و آرامش کلید موفقیت ما در این دیدار بود. امیدوارم همین روند را در هفته های آتی نیز حفظ کنیم و بتوانیم آن گونه که شایسته هوادارانمان است نتیجه بگیریم. این برد را از طرف بچه های تیم به مهدی جاوید و فرهاد فخیم دو ستاره ارزشمندمان تقدیم می کنم که امروز پیش‌مان نبودند.

 

6-1 بردیم اما بازی آسانی نبود

شاید اگر کسی بازی را ندیده باشد از نتیجه حدس بزند که برد راحتی داشتیم. اما این گونه نیست و برای کسب پیروزی تا آخرین لحظه تمرکز داشتیم و بچه ها مردانه تا شنیدن سوت پایان جنگیدند. یکی از نکاتی خیلی من را امیدوار کرد این حجم از دوندگی و انگیزه ای بود که بچه ها داشتند. کراپ تیم کوچکی نیست و بازیکنان بزرگی دارد ولی مقابل اراده و انگیزه مس کمتر تیمی می تواند مقاومت کند.

 

خدا را شکر که شرمنده هواداران نشدیم

امروز هم از استان آذربایجان شرقی و هم از استان قزوین تماشاگرانی برای تشویق تیم ما در سالن حضور یافته بودند که نهایت تشکر را از آنها دارم. تیم ما بدون آنها ارزشی ندارد خدا را هزاران مرتبه شکر می کنم که شرمنده این عزیزان نشدیم. دکتر نجف زاده هم با وجود مشغله بسیار برای دلگرمی به تیم به قزوین سفر کرده بودند که به نمایندگی از اعضای تیم از ایشان نیز تشکر می کنم.

 

تمام حریفان برای ما محترم هستند

بازی ها رفته رفته سخت تر خواهد شد چون تیم ها از هم شناخت بیشتری پیدا می کنند. برای حفظ این روند تلاش می کنیم و بازی به بازی پیش می رویم. تمام حریفان برای ما به یک اندازه محترم هستند و در نیمه اول بازی هفته گذشته همه دیدند که هیچ تیمی را نمی توان دست کم گرفت.

 

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا