ورزشی

خوشحالی بارسلونا؛ فاتی در آستانه جدایی

خوشحالی بارسلونا؛ فاتی در آستانه جدایی

به گزارش کا 118، بارسلونا از زمان جدایی لیونل مسی تلاش کرد که جانشین مناسبی را از آکادمی معروف این باشگاه برای این ستاره آرژانتینی پیدا کند. 

آنها بلافاصله تصمیم گرفتند فاتی را که در آن زمان استعداد و مهارت بسیاری را از خودش به نمایش گذاشته بود انتخاب کنند و شماره 10 تاریخی و افسانه‌ای بارسا را پس از مسی به او اهدا کردند، به امید این که راه او را ادامه دهد. 

اما شرایط مطابق انتظار بارسا پیش نرفت و فاتی نتوانست این فشار سنگین را تحمل کند. او خیلی زود با مصدومیت‌های متعدد روبرو شد و درگیری‌اش با تیم پزشکی این باشگاه بر سر انجام عمل جراحی یا طی کردن روند درمانی محافظه‌کارانه باعث شد که بارها مورد انتقاد قرار بگیرد.

مدیران بارسا که از درخشش او در این تیم ناامید شده‌اند، از چند ماه قبل تصمیم به بررسی پیشنهادات ارائه شده برای او گرفتند. این تصمیم در حالی گرفته شد که این بازیکن شخصا تمایلی برای جدایی نداشت. 

اما حالا متئو مورتو، خبرنگار اسپانیایی، مدعی شده که فاتی بالاخره تسلیم خواسته مدیران این باشگاه شده و پذیرفته است که در همین پنجره نقل و انتقالاتی از بارسا جدا شود. 

پیش از این گفته شده بود که پاری سن ژرمن علاقه بسیاری به جذب او دارد اما مورتو تاکید کرده که هیچ مذاکره مستقیم یا غیرمستقیمی از این باشگاه فرانسوی با او انجام نشده و هنوز مشخص نیست که مقصد بعدی جانشین مسی چه باشگاهی خواهد بود.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا