ورزشی

داور ایرانی VAR: امیدواریم قول‌های تاج عملیاتی شود

 داور ایرانی VAR: امیدواریم قول‌های تاج عملیاتی شود

به گزارش گروه ورزشی کا 118، موعود بنیادی فر در حاشیه سمینار داوران لیگ برتری، اظهار داشت: نیاز بود در حضور رئیس فدراسیون و اعضای هیات رئیسه صحبت‌هایی را مطرح کنیم. صحبت های کهدی تاج امید را به جامعه داوری بازگرداند. امیدواریم در فصل پیش رو این اتفاقاتی که تاج گفت عملیاتی شوند.

داور بین المللی فوتبال کشورمان در مورد اینکه آیا به ورود VAR امیدوار است، گفت: بله مسلما، مطمئنا این اتفاق می‌افتد. ما به این سیستم نیاز داریم. فکر می کنم با توجه به آنچه رصد می‌کنیم، این اتفاق خواهد افتاد.

وی در خصوص اعزام داوران به عربستان، عنوان کرد: من خودم لایسنس VAR دارم و در این جمع نیستم ولی با توجه به اینکه رئیس کمیته داوران اعلام کرد تعدادی از داوران بین المللی و تعدادی از داوران دیگر به عربستان اعزام می‌شوند. این مساله زمان بر است اما امیدواریم در آینده نزدیک این اتفاق بیفتد و همه بتوانند هرچه زودتر لایسنس VAR را بگیرند.

بنیادی‌فر در مورد اینکه اعلام کرد حق الزحمه داوران 100 دلار است و تاج گفت هزینه‌ها به دلار محاسبه نمی‌شوند، اظهار داشت: قیاسی که کردم به خاطر این بود که ما با داوران کشورهای دیگر صحبت می‌کنیم. حق الزحمه داوران واقعا ناچیز است امیدواریم با توجه به قولی که تاج داد، این افزایش اتفاق بیفتد.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا