اقتصاد

شفافیت دنیای اقتصادی دلیل سختی قانونگذاری

شفافیت دنیای اقتصادی دلیل سختی قانونگذاری

عضو صرافی دیجی دکس گفت:‌ هنوز راه قانونگذاری مشخصی برای این حوزه وجود ندارد و این به دلیل شفافیت بسیار بالایی است که در آن وجود دارد.

تشکری، عضو صرافی دیجی دکس در گفتگو با خبرنگار کا 118 با معرفی صرافی خود در ارائه خدمات تبدیل ارزهای دیجیتال، گفت: ما حدود 1200 ارز دیجیتال داریم و مشتریان می‌توانند به خرید و مبادله آن بپردازند همچنین دستیار ترید که تعبیه کرده‌ایم که می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی و بررسی، آنالیز و نشان دادن نتیجه تحلیل‌ها به مخاطبان خود هشدار دهد که زمان خرید یا فروش کدام ارزها است.

وی با اشاره به گروه 8 نفره‌ای که مشغول به فعالیت در این صرافی هستند، گفت: مهمترین دغدغه ما نبود قانون مشخص در این عرصه است. البته این مشکل فقط مختص به کشور ما نیست بلکه در کل دنیا این مشکل وجود دارد. بنابراین یا آن را محدود میکنند و یا فیلتر،‌ زیرا هنوز راه قانونگذاری مشخصی برای این حوزه وجود ندارد و این به دلیل شفافیت بسیار بالایی است که در آن وجود دارد به طوری که شما می‌توانید از روز اولی که این دنیای اقتصادی ساخته شد یعنی در سال 2009 میزان تراکنش پولی که وارد آن شده است را تا به امروز مشاهده کنید. بنابراین شفافیت بسیار بالای آن عرصه قانونگذاری را بسیار سخت کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت بسیار بالای این صرافی گفت: شما می‌توانید هر زمان که بخواهید به راحتی و با استفاده از گوشی خود به هر جای دنیا پول بفرستید؛ این کاری است که در کشور ما توسط بانک‌ها بسیار به سختی صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا