ورزشی

معرفی برترین‌های مسابقات تور جهانی تنیس در اصفهان

 معرفی برترین‌های مسابقات تور جهانی تنیس در اصفهان

به گزارش کا 118 و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ آخرین روز رقابت‌های تور جهانی تنیس در زمین‌های مجموعه اسپادان اصفهان برگزار و با انجام دیدارهای فینال بخش انفرادی، تکلیف تنیسورهای قهرمان مشخص شد.

در فینال بخش انفرادی پسران امیر علی قوام موفق شد با نتیجه 2 بر صفر از سد ایلیا جعفر عبور کرد و قهرمان شد، جعفر در جایگاه دوم ایستاد ، پارسا اشجاری و مهراد منصوری سوم‌ مشترک شدند.

در بخش فینال دختران نیز یاسمن یزدانی توانست با نتیجه 2 بر یک مقابل ماندگار فرزامی به پیروزی رسید و قهرمان شد، ضمن اینکه آلینا بوتاشیوا و ولادا گوریلیوا از روسیه به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

در فینال بخش دونفره نیز تیم حنیفی- اشجاری با نتیجه 2 بر صفر مقابل زوج منصوری- کاردان عبور کردند و به عنوان تیم قهرمان معرفی شدند.

همچنین در بخش دونفره دختران نیز تیم فرزامی-سلطانی با نتیجه 2 بر صفر مقابل تیم ترک تبار ارتان-کوچاک به پیروزی رسیدند و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کردند.

این مسابقات از 14 مرداد ماه در زمین های تنیس اسپادان اصفهان با حضور 100 تنیسور آغاز شد و امروز با انجام دیدار فینال بخش انفرادی و انجام مراسم اختتامیه به پایان رسید.

سرداوری این مسابقات بر عهده آقای مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان بود و احمد محمودیه مدیریت مسابقات را بر عهده داشت.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا