ورزشی

کشاورز: نگاه ما در گیتی پسند جوانگرایی است

کشاورز: نگاه ما در گیتی پسند جوانگرایی است

به گزارش کا 118، محمد کشاورز  بعد از پیروزی 5 بر صفر گیتی‌پسند اصفهان مقابل ایرالکو اراک اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را تماشاگران شاهد بودند. از ابتدای کار پرس در دستور کارمان بود و از همان ابتدای شروع نیمه اول سعی کردیم که حریف را تحت فشار بگذاریم. 

وی افزود: همانطور که گفتم از شروع بازی سعی کردیم توپ و زمین را در اختیار خودمان قرار دهیم و ضمن احترام به تیم ایرالکو مستحق این پیروزی بودیم. تنها مشکلی که تیم ما داشت امروز در بخش حمله بازیکنانم کمی بی‌دقت بودند. 

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان‌ گفت: در این بازی موقعیت‌های زیادی خلق کردیم اما متأسفانه به خوبی بازیکنانم نتوانستند از آن استفاده کنند و فکر می‌کنم اگر از موقعیت‌های‌مان استفاده کرده بودیم می‌توانستیم با گل‌های بیشتری پیروز شویم.

کشاورز ادامه داد: باشگاه گیتی‌پسند نگاه ویژه‌تری نسبت به سال گذشته به لیگ دارد و نگاه ما در باشگاه بیشتر به جوانان است و با این روند جوانگرایی که انجام دادیم باشگاه‌های گیتی‌پسند در سال‌های آینده نیازی به جذب بازیکن نخواهد داشت. این جوانان آینده فوتسال ایران هستند و سعی کردیم با جوانگرایی خود مسیر آینده گیتی‌پسند را هموار کنیم.

وی افزود: امروز هم که همه شاهد بودند بازیکنان ما اکثراً جوان بودند و از نظر من این بازیکنان امروز عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند. جوانان امروز در کنار بزرگسالان به خوبی دستورات را اجرا کردند و شایسته این پیروزی بودیم.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا