اقتصاد

نگاهی به صورت های مالی بیمه سرمد در سالی که گذشت

به گزارش کا 118، در اطلاعات و صورت های مالی شرکت بیمه سرمد با نماد “وسرمد” با سرمایه ثبت شده ۶.۷۶۱.۵۵۳ میلیون ریال و سرمایه ثبت نشده ۳.۲۳۸.۴۴۶ میلیون ریال در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سایت کدال آمده است؛

درآمد حق بیمه ناخالص این بیمه در دوره منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ در بخش حسابرسی نشده رقمی به ارزش ۳۰.۸۴۰.۴۱۲ میلیون ریال بوده که در بخش حسابرسی شده سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ این رقم ۲۴.۳۵۳.۶۰۱ میلیون ریال اعلام شده که ۲۷ درصد تغییر را نشان می دهد.

حق بیمه اتکائی واگذاری بیمه سرمد در انتهای اسفند ماه در بخش حسابرسی نشده ۳.۸۹۲.۵۵۸ میلیون ریال و در بخش حسابرسی شده ۳.۳۳۰.۵۰۷ میلیون ریال اعلام شده که تفاوت ۱۷ درصدی دارد و در بخش درآمدهای  بیمه سرمد در انتهای اسفند ماه سال گذشته در بخش حسابرسی نشده۲۹.۲۸۷.۰۵۱ میلیون ریال و در بخش حسابرسی شده  ۲۲.۷۴۵.۹۹۶میلیون ریال اعلام شده که ۲۹ درصد رشد را نشان می دهد.

در بخش خسارت و مزایای پرداختی (ناخالص) بیمه سرمد نیز این رقم ۲۲.۲۰۲.۷۷۱ میلیون ریال در بخش حسابرسی نشده و ۲۰.۴۸۲.۳۵۵ میلیون ریال در بخش حسابرسی شده گزارش شده است که ۸ درصد افزایش را نشان میدهد.

سود( زیان) خالص بیمه سرمد نیز ۱.۵۳۱.۳۲۴ میلیون ریال در بخش حسابرسی نشده و ۲۸۸.۲۱۳ میلیون ریال در بخش حسابرسی شده اعلام شده است که ۴۳۱ درصد تغییر را نشان می دهد.

نگاهی به صورت های مالی بیمه سرمد در سالی که گذشتنگاهی به صورت های مالی بیمه سرمد در سالی که گذشت

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا