ورزشی

بلمادی: والیبال نوجوانان ایران تیم بسیار خوبی است

بلمادی:  والیبال نوجوانان ایران تیم بسیار خوبی است

به گزارش خبرگزاری کا 118، اسلیمانه بلمادی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان فرانسه پس دیدار مقابل ایران اظهار کرد: این مسابقه در سطح بسیار بالایی برگزار شد. تیم ملی نوجوانان والیبال ایران تیمی بسیار خوب است و اشتباهات بسیار کمی در این مسابقه داشت البته این موضوع شگفت زده‌مان نکرد چرا که دیدارهای زیادی از ایران را تماشا کرده بودیم.

وی افزود: به بازیکنان خود گفته بودم که اگر می‌خواهید در این بازی پیروز باشید بایستی در بالاترین سطح خود بازی کنید. قهرمانی فرانسه نشان از حرفه‌ای بودن این تیم است.

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 19 سال جهان که از روز چهار‌شنبه 11 مرداد در سن خوآن آرژانتین آغاز شده بود، بامداد امروز (شنبه 21 مرداد) با قهرمانی فرانسه به پایان رسید.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که تا دیدار نهایی، هفت برد متوالی در این رقابت‌ها به دست آورده بود، از ساعت 2:30 دقیقه بامداد به وقت تهران به مصاف فرانسه رفت و به‌رغم تلاش بازیکنان مغلوب این تیم شد تا شاگردان وکیلی به عنوان نایب قهرمانی جهان اکتفا کنند.

ملی‌پوشان نوجوان ایران در این مسابقه سه بر یک نتیجه را به حریف واگذار کردند تا برای سومین بار عنوان نایب قهرمانی را به دست آورند.

 

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا