ورزشی

کنایه حجت کریمی به قربان‌زاده!

کنایه حجت کریمی به قربان‌زاده!

به گزارش کا 118، بیست و چهار ساعت از استعفای شبانه سرپرست مدیرعاملی استقلال می‌گذرد. پس از منتفی شدن حضور علیرضا بیرانوند در جمع آبی‌پوشان، حجت کریمی با انتشار اطلاعیه‌ای در رسانه رسمی باشگاه، از سمت خود کناره گیری کرد.

در متنی که به نقل از کریمی منتشر شد، او پیکان حملات خود را به سمت رئیس سازمان خصوصی‌سازی گرفته بود و نوشت: همانطور که می‌دانید در فصل نقل و انتقالات، باشگاه‌ها با اتکا به منابع مالی اقدام به تقویت خود می‌کنند، اما این مسئله‌ی به‌خصوص از باشگاه استقلال دریغ می‌شود و رئیس سازمان خصوصی‌سازی به‌عنوان رئیس مجمع باشگاه دست و بال ما را بسته بود و تلاش‌های ما در این زمینه بی‌نتیجه مانده است.

البته رئیس سازمان خصوصی سازی نیز پس از این موضوع بیکار ننشست و با انتشار یک استوری، به کریمی پاسخ داد. در این تصویر، لیست افرادی که برای مدیرعاملی سرخابی‌ها مصاحبه داده‌اند منتشر شد که براساس نمرات کسب شده، کریمی در رده بیست و دوم بود.

حالا سرپرست مستعفی استقلال که بنا بر اعلام وزارت ورزش، او هنوز نامه استعفایش را به صورت کتبی تحویل نداده، با انتشار یک استوری جدید، به رئیس سازمان خصوصی سازی کنایه زده و نوشته است: استقلال، قربانی قربان‌زاده‌ها…

باید دید جدال لفظی میان دو طرف تا کی ادامه خواهد داشت. چیزی که مشخص است، هنوز وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی بر سر انتخاب جانشین کریمی، جلسه‌ای را برگزار نکرده‌اند.

2

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا