ورزشی

ابراهیمی: برای سنجش کیفیت پرسپولیس باید تا هفته پنجم صبر کرد

ناصر ابراهیمی در گفتگو با کا 118در خصوص دیدار هفته نخست پرسپولیس در مقال آلومینوم اراک اظهار داشت: ببینید من در طول سالیان سال مربیگری در تیم‌های مختلف و در شهرهای مختلف و سطح‌های مختلف این را متوجه شدم و بارها گفته‌ام که برای تحلیل و بررسی وضعیت یک تیم باید حداقل تا هفته پنجم صبر کرد و روی یک بازی نمی‌شود نظر دارد چرا که هنوز تیم سرو شکل پیدا نکرده است و فصل تازه شروع شده و ممکن است جریان بازی تحت تاثیر اتفاقات خاصی باشد و از همین رو بازی اول برای سنجش کیفیت یک تیم ملاک نیست ولی به هر حال باز هم خوب است که پرسپولیس توانست به هر شکل ممکن سه امتیاز را بگیرد و این خودش موضوع مهمی است که و ارزشمند است.

وی افزود: پرسپولیس عملکرد چندان خوبی نداشت و بازی پایاپای بود و اینطور نیست که بگوییم شانس های بیشتری داشت. یک موقعیت ایجاد کرد و روی فرصت طلبی توانست به گل برسد و پیروز شود و در آن سوی میدان آلومینیوم بازی خوبی انجام داد و به عنوان یک پرسپولیسی‌ می‌گویم حتی موقعیت‌های آنها بیشتر هم بود. پرسپولیس در پاسکاری خوب بود و روی یک صحنه من دیدم 30-40 پاس به هم دادند ولی خب نتیجه‌ای نداشت و منجر به ایجاد موقعیت گل نمی‌شد. به هر حال باید به تیم فرصت داده شود تا در ادامه مسیر خودش را پیدا کند ولی مهم سه امتیاز بود که گرفته شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد مشکوک بودن گل این تیم به آفساید گفت: صحنه واقعاً مشکوک بود و قابل بحث است ولی با توجه به آن چیزی که من دیدم فکر کنم گل سالم بود و آفساید نبود و روی فرصت طلبی بازیکن و فرار خوبش این موقعیت شکل گرفت و تبدیل به گل شد. به هر حال کارشناسان داوری بهتر می‌توانند در مورد این موضوع نظر بدهند و صحبت کنند.

ابراهیمی در مورد کیفیت بازی شهاب زاهدی در نوک حمله هم توضیح داد: همانطور که گفتم زود است در موردش صحبت کنیم. بازی اول بود و بدن‌ها آماده نیست و شاید برای بازی اول استرس هم داشت. همیشه روی مهاجم بابت گلزنی فشار است و هرچه این مورد بیشتر زمان ببرد و بیشتر طول بکشد این فشار بیشتر خواهد شد و امیدوارم بتواند این موضوع را تحمل کند و به زودی موفق به گلزنی شود. فعلاً با یک بازی نمی‌شود در موردش صحبت کرد.

وی در ادامه گفت: برای من نیمکت نشینی گولسیانی تعجب آور بود چرا که سال قبل یکی از بهترین‌های پرسپولیس بود و نباید بازیکنی با این کیفیت را نیمکت نشین کرد ولی با آمدن کنعانی زادگان رقابت در خط دفاعی سخت شده است و به هر حال یک بازیکن با کیفیت در این پست باید نیمکت نشین شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا