فرهنگ و هنر

اردوگاه شهید حسن شاطری در خدمت زائران حسینی قرار گرفت

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان گفت:اردوگاه شهید حسن شاطری استان سمنان در خرمشهر آماده پذیرایی و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

به گزارش کا 118، حیدر عربی، با بیان اینکه تمام ظرفیت‌های راهیان نور در اختیار زائران اربعین حسینی قرار گرفته است، بیان کرد: همزمان با نزدیکی به ایام اربعین حسینی و حضور پرشور مردم برای اعزام به کربلا و نجف، اردوگاه شهید حسن شاطری استان سمنان در خرمشهر آماده پذیرایی و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

 مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان گفت: هیچ چیزی لذت بخش‌تر از خدمت به مردم نیست. اسکان، تغذیه، ایجاد پارکینگ خودرو برای زائران و خدمات دیگر از جمله خدماتی است که توسط سازمان اردویی بسیج سمنان برای زائران حسینی در خرمشهر تدارک دیده شده است و امیدواریم که در مسیر پیاده روی اربعین حسینی، به سهم خودمان توانسته باشیم که به مردم خدمت کنیم.

وی یادآور شد: خدمت رسانی به زائران حسینی تا پایان روز اربعین حسینی ادامه دارد و با برپایی موکب‌های پذیرایی و خدمات رسانی به زائران حسینی، تلاش خواهیم کرد که در کنار مردم باشیم.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا