اقتصاد

راهنمای انواع کفپوش چوبی مقرون به صرفه

راهنمای انواع کفپوش چوبی مقرون به صرفه

 این کفپوش‌ها که حس بهتری را به فضا می‌دهند، پازل مانند و به آسانی در کنار یکدیگر نصب می‌شوند. لازم به ذکر است که بسته به نوع چوب و روش تولید قیمت این کفپوش بسیار متفاوت خواهد بود. در ادامه، به برخی از انواع کفپوش چوبی مقرون به صرفه و عوامل تعیین‌ کننده قیمت آن اشاره خواهیم کرد.

عوامل تعیین‌ کننده قیمت کفپوش چوبی مقرون به صرفه

010

قیمت کفپوش‌های چوبی براساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود که به شرح زیر هستند:

 قیمت کفپوش‌های چوبی بستگی به نوع چوبی دارد که در آن به کار برده شده است. چوب‌های مرغوب و با کیفیت مانند بلوط، گردو و چوب جنگلی از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

نوع و روش نصب نیز بر قیمت کفپوش های چوبی تأثیرگذار است. قیمت کفپوش چوبی با نصب کفپوش، از هزینه بیشتری نیز برخوردار خواهد بود.

یکی از مواردی که بر قیمت کفپوش ها می‌تواند موثر باشد ابعاد و ضخامت کفپوش است. کفپوش‌های با ضخامت بیشتر و ابعاد بزرگ‌تر قیمت بیشتری دارند

این ویژگی مارک و کیفیت نیز بر قیمت کفپوش‌های چوبی نیز مهم است. برند‌های معروف و با کیفیت از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

انتخاب تولید ‌کننده نیز می‌تواند بر قیمت کفپوش‌های چوبی اهمیت داشته باشد. تولید ‌کنندگانی با نام و شهرت بیشتر، معمولاً محصولات را با قیمت بالاتری به بازار عرضه می‌نمایند.

شرایط بازار یکی از مواردی است که بر قیمت انواع کفپوش ها موثر است. برای مثال، افزایش قیمت مواد اولیه مورد استفاده در تولید کفپوش چوبی می‌تواند منجر به افزایش قیمت آن شود.

انواع کفپوش چوبی مقرون به صرفه

به‌طور کلی، قیمت کفپوش‌های چوبی براساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود؛ شما باید برای انتخاب بهترین گزینه، نیاز‌های خود را در نظر بگیرید. انواع کفپوش چوبی عبارتند از:

  1. لمینت چوبی

این نوع کفپوش چوبی شباهت زیادی به چوب طبیعی دارد؛ اما قیمت آن بسیار پایین‌تر است. لمینت چوبی از چوب‌هایی با تنوع رنگی زیاد ساخته شده و با ضخامت بالا و پوشش مقاوم و محکم خود، به‌عنوان یکی از گزینه‌های مناسب برای انتخاب کفپوش به‌شمار می‌رود.

  1. وینیل چوبی

این نوع کفپوش چوبی به دلیل پوشش PVC خود، بسیار مقاوم و ضد آب است. وینیل چوبی نیز به‌راحتی نصب می‌شود و با طرح‌ها و رنگ کفپوش پارکت مختلفی در دسترس قرار دارد.

  1. کفپوش چوبی مهندسی شده (Engineered Flooring)

کفپوش چوبی مهندسی شده ترکیبی از چوب طبیعی و چوب‌های مصنوعی است. این نوع کفپوش بسیار مقاوم  محکم بوده و معمولاً به‌عنوان یکی از گزینه‌های مقرون به صرفه برای کفپوش انتخاب می‌شود.

اگر قصد خرید کفپوش چوبی از مرکز پارکت چوبی ایران را دارید، کافیست به محصولات ما سری بزنید. در مدل های مختلف موجود است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت کفپوش چوبی مهندسی شده و خرید آن با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

  1. بامبو

کفپوش بامبو چوبی از چوب گیاه بامبو ساخته شده و با طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی در دسترس قرار گرفته است. این نوع کفپوش مقاوم و قابل اعتماد است و معمولاً برای محیط‌هایی با استفاده و رفت‌ و ‌آمد بالا مناسب خواهد بود.

نکات مهم انتخاب کفپوش مناسب مقرون به صرفه

011

انتخاب بهترین کفپوش چوبی مقرون به صرفه به نیاز‌ها و سلیقه شما بستگی دارد؛ اما برای انتخاب یک کفپوش چوبی مقرون به صرفه پیشنهاد می‌شود تا به موارد زیر توجه کنید:

اگر قصد دارید تا از یک کفپوش چوبی با مقاومت بالا و طول عمر بیشتری برخوردار باشید، باید به کیفیت چوب توجه کنید. چوب‌های سخت و مرغوب مانند بلوط، جنگلی، گردو و… بهترین انتخاب خواهند بود.

نوع و روش نصب کفپوش چوبی نیز بسیار مهم است. برای محیط‌ هایی که ممکن است در معرض رطوبت و آب قرار گیرند، می‌ توانید از نوع کفپوش چوبی با روکش ضد آب استفاده کنید.

برای فضا‌های داخلی مانند اتاق خواب، نوع کفپوش چوبی با روکش نرم مانند پارکت مناسب است؛ اما برای فضا‌هایی مانند آشپزخانه و حمام که ممکن است در تماس زیاد با رطوبت و آب قرار گیرند، کفپوش چوبی با روکش ضد آب انتخاب بهتری خواهد بود.

خرید کفپوش چوبی مقرون به صرفه

در صورتی که قصد دارید کفپوش چوبی با کیفیت و درجه‌ یک را خریداری کنید، نیاز است تا از طریق یک فروشگاه اینترنتی و معتبر، محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. بهترین مجموعه برای خرید کفپوش چوبی کدام است؟

یکی از این مجموعه‌ها که افراد زیادی از آن خرید می‌کنند، مجموعه مرکز پارکت چوبی ایران (IWFC)، است. این مجموعه دارای تنوع بالایی از کفپوش و پارکت چوبی است و به همین دلیل مشتریان زیادی دارد. محصولات مرکز پارکت چوبی ایران (IWFC)، عبارتند از: پارکت مهندسی شده، پارکت سالید و … تنوع بالا این پارکت‌ها  به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید متناسب با نیاز خود به سراغ محصول مناسب آمده و از آن‌ها استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت پارکت چوبی ایران (IWFC) به نشانی https://iwfc.ir مراجعه کرده و با کارشناسان متخصص آنها تماس حاصل نمایید.

سخن پایانی

در کفپوش چوبی مقرون به صرفه، هر نوع کفپوش چوبی ویژگی‌های خاص خود را دارد و بسته به نیاز و سلیقه شما، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. کفپوش‌های چوبی در انواع کفپوش چوبی مهندسی شده، لمینت چوبی، ونیل چوبی و… در دسترس قرار دارند. همچنین در نظر داشته باشید که نوع و کیفیت چوب، روش نصب و سایر عوامل می‌توانند قیمت نهایی کفپوش چوبی را تحت تأثیر قرار دهند.

 

پایان رپرتاژ آگهی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا