فرهنگ و هنر

تکمیل ظرفیت پروازهای رشت – نجف/ تاکنون ۴۲۰ نفر جابجا شدند

کا 118/گیلان مدیرکل فرودگاه گیلان، دو پرواز ۲۲ و ۲۸ شهریور را فوق العاده دانست که توسط شرکت هواپیمایی ایرتور انجام می شود و افزود: ظرفیت ورودی و خروجی پروازهای فوق العاده ۱۶۰ نفر است.

سید محسن میرحسینی در گفت وگو با کا 118، با اشاره به برقراری پروازهای رشت به مقصد نجف اشرف ویژه اربعین حسینی خبر داد و اظهار کرد: این پروازها توسط دو شرکت هواپیمایی و به صورت سه پرواز برنامه ای و دو پرواز فوق العاده انجام می شود.

وی افزود: طی هماهنگی به عمل آمده با شرکت های هواپیمایی پویا و ایرتور ۱۰ سورتی پرواز در مسیر رشت به نجف و بالعکس در روزهای ۱۷، ۲۲، ۲۴، ۲۸ و ۳۱ شهریور انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه گیلان دو پرواز ۲۲ و ۲۸ شهریور را فوق العاده دانست که توسط شرکت هواپیمایی ایرتور انجام می شود و افزود: پروازهای ۱۷، ۲۴ و ۳۱ برنامه ای بوده که توسط شرکت هواپیمایی پویا برقرار است.

میرحسینی، ظرفیت ورودی و خروجی پروازهای فوق العاده را ۱۶۰ نفر دانست و عنوان کرد: ظرفیت ورودی و خروجی پروازهای برنامه ای نیز ۵۰ نفر می باشد و لذا تاکنون ۴۲۰ نفر ورودی و خروجی داشتیم.

وی تهیه بلیط هواپیما به مقصد نجف را بدون نیاز به ثبت نام در سامانه سماح دانست و یادآور شد: در مجموع ظرفیت پروازهای رشت نجف ۹۴۰ نفر است که هم اکنون تکمیل بوده و لذا زائران جهت تهیه بلیط پای پرواز اقدام نکنند؛ همچنین کارت واکسن لاتین را به همراه داشته باشند.

مدیرکل فرودگاه گیلان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۷۲ سورتی پرواز در هفته با حضور ۱۰ شرکت هواپیمایی به مسیرهای تهران، مشهد، شیراز، بندرعباس، اهواز، کیش، عسلویه، باتومی و نجف در حال انجام است.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا