ورزشی

حلالی: اوضاع پرسپولیس شبیه تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد نیست/ گل‌محمدی در چند پست نیاز به جذب بازیکن دارد

حلالی: اوضاع پرسپولیس شبیه تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد نیست/ گل‌محمدی در چند پست نیاز به جذب بازیکن دارد

اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی کا 118 در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس ممکن است روی کاغذ به نظر برسد اوضاع خوبی داشته باشد و بازیکنان خوبی در اختیار داشته باشد ولی مشکلات زیادی هم دارد که نباید زیر سایه این مسائل قرار بگیرد. شما نگاه کنید اردوی آماده‌سازی پیش فصل یکی از مسائل حداقلی برای یک باشگاه است که می‌خواهد برای قهرمانی و لیگ قهرمانان آسیا بجنگد و وقتی این موضوع حداقلی فراهم نمی‌شود یعنی شرایط خوب نیست.

وی افزود: شما نگاه کنید تراکتور و سپاهان چه آماد‌ه‌سازی خوبی داشتند. انواع و اقسام ستاره‌ها را جذب کردند و اردوی ترکیه هم برپا کردند و این شکل آماده‌سازی تیمی است که می‌خواهد برای قهرمانی بجنگد. پرسپولیس اردوی خارجی که نداشت و در برخی پست‌ها هم هنوز نتوانسته بازیکن بگیرد و نیاز به چند مهره دیگر دارد تا تکمیل شود.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: در چند پست نیاز است بازیکن جذب شود. گلر دوم بعد از جدایی گوهری جذب نشده است. برای اسماعیلی‌فر جانشین تخصصی نداریم و جای خالی سیامک نعمتی پر نشده و در سمت چپ هم از علی نعمتی و وحید امیری استفاده می‌شود که پست تخصصی‌شان دفاع چپ نیست و می‌شد یک بازیکن در این پست به خدمت گرفت و مهم‌تر از همه خط حمله است و هنوز جای خالی یک مهاجم تمام کننده و ششدانگ احساس می‌شود. زاهدی بازیکن خوبی است ولی پرسپولیس سه مهاجم از دست داده و نمی‌تواند با اضافه کردن یک مهاجم جای خالی آنها را پر کند. 

حلالی در مورد دربی هفته پنجم هم توضیح داد: به نظرم این قرعه برای دربی زود بود چرا که ۵-۶ هفته اول تیم‌ها هنوز تحت تاثیر بدنسازی هستند و کیفیت لازم را ندارند و از همین رو احتمالاً دربی کم کیفیتی را شاهد خواهیم بود. با این حال فکر می‌کنم شرایط پرسپولیس در هفته پنجم بهتر باشد چرا که تغییرات به مراتب کمتری نسبت به استقلال داشته و در شروع فصل هماهنگ‌تر از حریف سنتی خودش است. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم فصل خوبی را در پیش داشته باشیم و امسال تعداد مدعیان قهرمانی بیشتر از سال قبل است و دیگر جنگ بالای جدول بین سه تیم نیست و تراکتور و حتی گل‌گهر را هم می‌توان به این جمع اضافه کرد. رقابت حساس و جذابی می‌تواند رقم بخورد و یکی از جذاب‌ترین لیگ‌های چند سال اخیر را می‌توانیم شاهد باشیم. از سوی دیگر تیم خیلی ضعیف هم در لیگ نداریم و حتی آنهایی که روی کاغذ ممکن است گزینه سقوط به نظر برسند هم اگر نگاه کنید بازیکنان با کیفیتی به خدمت گرفتند و می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا