فرهنگ و هنر

خبرنگاران نماد جمهوریت نظام هستند

کا 118/گلستان امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه خبرنگاران مسندسازان بی مسند هستند، گفت: ما خبرنگاران را نماد جمهوریت نظام می دانیم.

حجت الاسلام محمود ترابی عصر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران استان گلستان که بادحضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار گلستان برگزار شد، اظهار کرد: از حسن عنایت و تدبیر مدیران به ویژه استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان که گنبدکاووس را میزبان این آیین قرار دادند صمیمانه تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه به تعبیر دانشمندان مسندسازان بی مسند و اثر گذاران اصلی در تحولات و نماد جمهوریت هستند، افزود: اگر بخواهیم رسالت اصلی آنها را بگوئیم باید به جهاد تبیین اشاره کرده و آنها را سرباز خط مقدم این عرصه بدانیم. 

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه اگر خودمان را جمهوری می دانیم باید به نقش تذکر دهنده اهالی رسانه توجه کنیم.، خاطرنشان کرد: ما از همه اصحاب رسانه به پاس آنچه در این سالها مجاهدت کردند تشکر کرده و به انهاداطمینان می دهیم که قدرشان را می دانیم.

ترابی خطاب به وزیر فرهنگ‌و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه تاسیس یک کتابخانه تبیینی و مجتمع فرهنگی و هنری شایسته به ویژه با محوریت حوزه انقلاب اسلامی و تاریخ شفاهی این انقلاب شکوهمند و عقاید اسلامی و تاریخ حکومت اسلامی‌ آن درخواست ماست، ادامه داد: تغییر فرهنگ‌ غرب محور که قبل از این دولت شکل گرفته بر عهده شما و دولت انقلابی و صادق الوعد است.

انتهای پیام

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا