فرهنگ و هنر

داوران جایزه پژوهش سال سینمای ایران معرفی شدند

به گزارش کا 118از پنجمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران، امیررضا مافی، دبیر علمی این دوره از جایزه و با تایید شورای سیاستگذاری؛ در حکمی مینو خانی، محسن بهلولی فسخودی، وحیداله موسوی، رامتین شهبازی، عبدالله بیچرانلو، مسعود سفلایی و مجید سلیمانی ساسانی را به عضویت در شورای علمی و هیات داوری پنجمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب کرد.
در متن این حکم آمده است: نظر به شایستگی علمی، تسلط در حوزه پژوهش، مراتب دقت و صداقت در داوری و کوشش همیشگی اعتبارآفرین در اعتلای اندیشه‌ورزی سینمای ایران، با تایید شورای محترم سیاست‌گذاری، به عنوان عضو شورای علمی و هیات داوری پنجمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب می‌شوید.
مافی از داوران این جایزه خواسته است تا با نگرش عالمانه و تدبیر همه‌جانبه در ترسیم خط‌مشی چگونگی ارزیابی به عنوان عضو شورای علمی و با عدالت، انصاف و امانت‌داری به عنوان عضو هیات داوری، در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جایزه و پیشرفت حوزه پژوهش سینمای ایران یاری کنند. 

مینو خانی متولد ۱۳۴۷ دارای دکترای هنر از دانشگاه اینالکوی پاریس و عضو هیات‌علمی دانشگاه آزاد و محسن بهلولی فسخودی متولد ۱۳۵۰، دکترای فلسفه تعلیم‌وتربیت از دانشگاه خوارزمی و عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است.

وحیداله موسوی متولد ۱۳۵۷ دکترای پژوهش هنر با گرایش سینما از دانشگاه شاهد و عضو هیئت‌علمی دانشکده هنرهای دیجیتال دانشگاه صداوسیما و رامتین شهبازی متولد ۱۳۵۷، دکترای فلسفه هنر از دانشگاه آزاد، معاون دانشکده هنر و مدیر گروه سینمای دانشگاه سوره است.

عبدالله بیچرانلو متولد ۱۳۵۹، دکترای مدیریت رسانه از دانشگاه تهران دارد و عضو هیئت علمی گروه ارتباطات دانشگاه تهران است. مسعود سفلایی متولد ۱۳۶۰، کارشناس‌ارشد سینما از دانشگاه هنر و عضو هیئت‌علمی و مدیریت گروه سینمای دانشگاه هنر را به عهده دارد. مجید سلیمانی ساسانی متولد ۱۳۶۲، دکترای ارتباطات از دانشگاه علامه‌طباطبایی و عضو هیئت‌علمی گروه ارتباطات دانشگاه تهران است.

پنجمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران با نظر به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و با رویکرد گفتمان‌سازی علمی در مسائل و چالش‌های اساسی سینمای ایران، هم‌زمان با هفته پژوهش در نیمه دوم آذرماه برگزار می‌ شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا