ورزشی

دبیر: می‌خواستم زارع را خفه کنم!/ نگذاشتم تیم ملی جلوی صف سفارت آمریکا بایستند

دبیر: می‌خواستم زارع را خفه کنم!/ نگذاشتم تیم ملی جلوی صف سفارت آمریکا بایستند

رییس فدراسیون کشتی بعد از شکست نماینده سنگین وزن ایران اعلام کرد قصد داشته این کشتی گیر را خفه کند!

به گزارش کا 118، امیر حسین زارع در نیمه نهایی وزن 125 کیلوگرم مسابقات جهان کشتی 2022 صربستان مقابل، طاها آکگل ترک شکست خورد. با این حال زارع تا دقایق پایانی از حریف خود پیش بود و به جای مدیریت بازی به اجرای فن پرداخت که با ناکامی در این زمینه، اسیر حریف خود شد. 

علیرضا دبیر در این خصوص اظهار داشت: بعد آن بازی می‌خواستم زارع را خفه کنم! این چه کاری بود که او انجام داد. در المپیک به او گفتم می‌تواند مدال بگیرد خودش را باور نکرد و سوم شد. اینجا هم به او گفتم می‌توانی مدال طلا بگیری. اما این کشتی‌گیر با کم تجربگی طلا را از دست داد. این شکست برای زارع خوب بود و باعث  شد درس بگیرد اما برای تیم ملی خوب نیست. چرا که از نظر جدول نسبت به آمریکا عقب می‌افتیم.

نماینده آمریکا ما را برای حضور در مسابقات  جهانی دعوت کرد به او اعلام کردم که باید همه تیم بدون مشکلات دعوت شوند و حتی یک نفر هم غایب نباشند. ما سال گذشته مقابل سفارت آمریکا بودیم که اعلام کردم نباید بیشتر پنج دقیقه طول بکشد. به این دلیل که تیم ملی ایران هستیم و کار شخصی نداریم که چند ساعت جلوی سفارت در صف بایستیم. نباید شان ایران و تیم ملی ایران نادیده گرفته شود. همانطور که ما به آنها احترام قائل هستیم.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا