ورزشی

رئیس باشگاه تاتنهام به آمریکا برای کسب تکلیف در مورد هری کین سفر کرد

رئیس باشگاه تاتنهام به آمریکا برای کسب تکلیف در مورد هری کین سفر کرد

به گزارش کا 118، باشگاه بایرن مونیخ در آخرین تلاش خود پیشنهادی 100 میلیون یورویی را به تاتنهام برای جذب هری کین پیشنهاد داده اما هنور پاسخی از این باشگاه لیگ برتری دریافت نکرده است. پیش از این برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که بایرنی‌ها برای تاتنهام ضرب‌الاجل تعیین کرده بود که تا پایان شب گذشته (جمعه) پاسخ پیشنهادشان را بدهد، در غیر این‌ صورت میز مذاکره را ترک خواهند کرد.

نشریه «بیلد» آلمان در تازه‌ترین گزارش مدعی شد؛ دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام ضرب‌الاجل بایرن مونیخ برای پاسخ به پیشنهادی که به هری کین داده‌اند را نادیده گرفته و به آمریکا سفر کرده تا به مدت دو هفته به همراه خانواده تعطیلات تابستانی‌شان را در میامی آمریکا سپری کنند. رئیس باشگاه تاتنهام اما تنها برای وقت گذراندن با خانواده‌اش به آمریکا سفر نکرده و احتمالاً ملاقاتی با جو لویس مالک باشگاه تاتنهام در ایالت فلوریدا خواهد داشت تا در مورد هری کین با او گفت‌وگو کند و به نوعی کسب تکلیف کند.

هری کین که از سال 2010 در عضویت باشگاه تاتنهام بوده و در این بین به‌ طور قرضی هم برای تیم‌های لیتون اورینت، میلوال، نوریچ‌سیتی و لسترسیتی بازی کرده است، تاکنون در 435 بازی برای اسپرز به میدان رفته و 280 گل نیز به ثمر رسانده است. او بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال انگلیس و باشگاه تاتنهام هم به شمار می‌رود.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا