فرهنگ و هنر

رسانه‌ای که جمعیت تشییع‌کنندگان شهدای شاهچراغ را نبیند نسبتی با حقیقت ندارد

به گزارش خبرنگار فرهنگی کا 118، محمدمهدی اسماعیلی در یادداشتی در فضای مجازی با اشاره به تشییع باشکوه طلبه شهید آرمان علی وردی و شهدای عملیات تروریستی شاهچراغ(ع) به انتقاد از رفتار متناقض رسانه‌های معاند نسبت به انعکاس اخبار اتفاقات اخیر پرداخت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: «رسانه ای که سیل جمعیت مردم در تشییع شهدای شاهچراغ را نبیند و چهره‌هایی که شکنجه وحشیانه و خشونت عریان علیه یک جوان بیست‌ویک ساله را محکوم نکنند نه نسبتی با حقیقت دارند و نه بویی از هنر و انسانیت برده‌اند.»

غروب روز چهارشنبه (چهارم آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۳ نفر از جمله چند کودک و زن را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۳۰ نفر را مجروح کرد. مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ روز یکشنبه (۸ آبان ۱۴۰۱) در شهرهای مختلف ایران برگزار شد؛ پیکر ۶ شهید این حمله تروریستی بر دستان مردم شیراز تشییع و در آستان مقدس حرم شاهچراغ به خاک سپرده شد.

شهید آرمان علی‌وردی طلبه ۲۱ ساله بسیجی که در عرصه‌های جهادی، الگوی جوانان بوده و متربیان زیادی در مساجد و حوزه ها تربیت کرده است، در ناآرامی‌های چهارشنبه چهارم آبان ماه توسط اغتشاشگران به مقام شهادت نائل آمد. مراسم تشییع طلبه شهید آرمان علی وردی ظهر امروز یکشنبه هشتم آبان‌ماه، با حضور مردم شهیدپرور شهر تهران به ویژه در مسجد امام علی (ع) در فلکه دوم شهران برگزار شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا