ورزشی

رسمی: بوسکتس به اینتر میامی پیوست

رسمی: بوسکتس به اینتر میامی پیوست

به گزارش  کا 118، باشگاه اینترمیامی یک روز پس از آغاز همکاری رسمی با لیونل مسی، بازیکن سرشناس دیگری را به عنوان بازیکن جدیدش معرفی کرد.

در بیانیه رسمی باشگاه آمریکایی تایید شد که سرخیو بوسکتس، کاپیتان سابق بارسلونا، با عقد قرارداد رسمی به مسی ملحق شده است.

در بیانیه رسمی باشگاه میامی آمده است: “اینتر میامی اعلام می‌کند که با سرخیو بوسکتس، هافبک افسانه‌ای اسپانیایی، قراردادی امضا کرده که تا فصل 2025 لیگ برتر فوتبال (MLS) ادامه دارد. قهرمان یک دوره جام جهانی، دارنده 9 قهرمانی لالیگا و کاپیتان سابق بارسلونا، که یکی از بهترین هافبک‌های تمام دوران محسوب می‌شود، انتظار می‌رود در روزهای آینده به این تیم بپیوندد.”

بوسکتس درباره این انتقال گفت: “این یک فرصت خاص و هیجان انگیز است و بسیار هیجان زده هستم. مشتاقانه منتظر این گام بعدی در دوران حرفه‌ای ام با اینتر میامی هستم. وقتی سال گذشته با بارسلونا به میامی آمدم تحت تأثیر باشگاه قرار گرفتم و اکنون خوشحالم و آماده‌ام که خودم نماینده این باشگاه باشم. نمی‌توانم صبر کنم تا به موفقیتی که این باشگاه جاه طلب برای آن تلاش می‌کند، کمک کنم.”

قرار است مراسم رونمایی از مسی و بوسکتس، دو کاپیتان سابق بارسلونا، بامداد روز دوشنبه در ورزشگاه خانگی اینترمیامی برگزار شود.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا