ورزشی

زندی: به هواداران قول می دهیم که یک تیم بسیار خوب را روانه مسابقات کنیم

زندی: به هواداران قول می دهیم که یک تیم بسیار خوب را روانه مسابقات کنیم

به گزارش کا 118، شهاب زندی مدیرعامل شمس آذر در حاشیه قرعه کشی لیگ برتر فوتبال کشور در خصوص طرح دعوای تیم فوتبال سایپا علیه شمس آذر قزوین اظهار داشت: باشگاه سایپا طرح دعوا کردند که فردا ساعت 4 و نیم بعد از ظهر کمیته انضباطی تکلیف را مشخص می کند و در این خصوص هم هیچ گونه ترسی نداریم. باشگاه شمس آذر راجب هیچ تخلفی اطلاعی ندارد و این قول را به شما می دهم در این خصوص که هیچ اطلاعی نداشتیم که این بازیکن مشکل سربازی دارد او به ما کارت پایان خدمت داده است و ما هم تحویل سازمان لیگ داده‌ایم. در واقع ما مرجع رسیدگی و بررسی نیستیم و سازمان لیگ باید این موضوع را بررسی می کرد.

وی در ادامه افزود: بحثی که مطرح کردند مربوط به بازیکنی است که کلا نیم فصل اول بازی کرده و در دقایق 80 و یا 85 برای شمس آذر به زمین رفته است. او یک بازیکن بومی بود و دقیقی ترجیح داد از بازیکنان بومی استفاده کند. شما یک بازی پیدا نمی‌کنید که او در ترکیب اصلا ما حضور داشته باشد. ما فصل گذشته تمام رکوردهای لیگ یک را جا به جا کردیم و بدون یک داوری که به نفع شمس آذر باشد. ما با 70 امتیاز میانگین بهترین امتیاز را در ادوار لیگ یک به دست آوردیم و بیشترین گل زده در ادوار لیگ را هم در اختیار داشتیم. به جز 2 بازی ما همه بازی‌های خودمان را پیروز شدیم و نمی‌توانند این شایستگی شمس آذر را زیر سوال ببرند.

زندی در پایان گفت: به هواداران این را بگویم همانطور که فکرش را نمی کردند که تیم شمس آذر به این شکل ظاهر شود. سال گذشته هم مجموع بودجه‌ای که هزینه کردیم 24 میلیارد بوده است و امسال هم به هواداران این قول را می دهیم که یک تیم بسیار خوب را روانه مسابقات لیگ کنیم و برای همه تیم ها سورپرایز باشیم.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا