ورزشی

شهریار در مسیر یک رکورد ویژه

به گزارش کا 118، شهریار مغانلو این روزها بهترین روزهای خود را سپری می کند. مهاجم سپاهان در بازی اخیر این تیم برابر استقلال خوزستان توانست گل اول بازی را به ثمر برساند تا 15 گله شود، هر چند که تیمش نتوانست به پیروزی برسد. با این حال، مغانلو توانست جایگاه خود را در صدر جدول گلزنان لیگ برتر بهبود بخشد.

این بازیکن 29 ساله، با دو گلی که در هفته بیست‌وچهارم مقابل ملوان به ثمر رساند، توانست از رکورد 13 گل زده‌اش برای سپاهان که با آن آقای گل لیگ بیست‌ودوم شد، عبور کند و با گلی که این هفته زد، رکورد گادوین منشا که در لیگ بیست‌ویکم، 14 گل برای مس رفسنجان زد و آقای گل شد را هم شکست.

اتفاق دیگری که برای این مهاجم زنجانی افتاده، این است که او با رکورد شیخ دیاباته که با زدن 15 گل برای استقلال در لیگ نوزدهم، به عنوان آقای گلی رسید، برابر شده است. با این همه، شهریار رکوردهای دیگری را هم در این زمینه پیش‌رو دارد.

غلامرضا عنایتی سرمربی فعلی پیکان، با آقای گلی در لیگ‌های چهارم و پنجم با زدن 20 و 21 گل برای استقلال و مهدی طارمی مهاجم فعلی پورتو با آقای گلی در لیگ‌های پانزدهم و شانزدهم با زدن 16 و 18 گل زده برای پرسپولیس، تنها بازیکنانی هستند که در دو دوره پیاپی لیگ برتر به عنوان آقای گلی برسند و حالا مغانلو این شانس را دارد که نامش در کنار آنها قرار بگیرد.

البته در فهرست آقای گل‌های لیگ برتر، نام کریم انصاری‌فرد هم به چشم می خورد که در لیگ یازدهم با به ثمر رساندن 21 گل زده برای سایپا و در لیگ سیزدهم با زدن 14 گل برای تراکتور، برای دو دوره غیرمتوالی به عنوان آقای گلی لیگ برتر دست یافت.

به غیر از انصاری‌فرد ، لوسیانو ادینهو مهاجم برزیلی سابق تراکتور هم با 20 گل زده برای این تیم آقای گل شد و حالا مغانلو با آقای گلی احتمالی، می تواند سپاهان را در کنار استقلال، پرسپولیس و تراکتور قرار دهد که در دو فصل پیاپی آقای گل داشته‌اند.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا