اقتصاد

فروشگاه مبل شنی و انواع هپی چیر و بین بگ در ایران

همانطور که می‌دانید بشر در عصر مدرنیته امروز بیشتر به دنبال لوازمی است که آسایش و رفاه را برای او به ارمغان آورد و در واقع از جنبه‌های کاربردی بیشتری برخوردار باشد. اگر دقت کرده باشید لوازم خانگی هر روز مدرن‌تر شده و در عین سادگی از زیبایی و کاربرد بسیاری برخورداراند. مبل‌های راحتی جزو آن دسته از لوازم خانگی هستند که با تنوع زیاد و جذابیت بالا مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرند.

انواع مبل شنی یا هپی چیر و بین بگ دقیقا نمونه‌هایی از مبل‌های راحتی مدرن هستند که اگر با آن‌ها آشنا باشید، حتما اشتیاق زیادی برای استفاده از این مبل‌ها دارید. تنها کافی است یک فروشگاه معتبر برای خرید مبل شنی و سایر مبل‌های راحتی مدرن پیدا کنید تا خرید جذاب و لذت‌بخشی را تجربه کنید.

 

مبل شنی چیست؟

اگر قبل از معرفی فروشگاه مبلمان شنی، مختصری به معرفی آن بپردازیم، خالی از لطف نخواهد بود. مبلمان شنی نوعی مبلمان راحتی است که از مواد یونولیتی ریز پر شده و بسیار سبک، راحت و انعطاف‌پذیر است. این مبلمان یک انتخاب ایده‌آل و سرشار از هیجان برای رفع خستگی یک روز شلوغ کاری است. مبل‌های شنی در ظاهر شبیه به مبل‌های بادی هستند؛ اما ساختار این مبل‌ها کاملا متفاوت از مبلمان بادی است. آنچه در استفاده از مبلمان شنی مورد توجه قرار می‌گیرد، ساختار استاندارد آن متناسب با ارگونومی بدن انسان است.

استفاده از این مبل ریلکسی طبی می‌تواند از آسیب‌های وارده به مفاصلتان جلوگیری کند. قابلیت تعمیر در مبلمان شنی یک مزیت مهم در استفاده از آن است. تولیدی مبل شنی اینتکس این امکان را برای کاربران خود فراهم ساخته که بتوانند میزان محتوای داخل مبل را به سلیقه خود تغییر دهند یا رویه مبل را تعویض کنند‌. این مبلمان ریلکسی علاوه بر انعطاف‌پذیری، حالت‌پذیری بالایی نیز دارد و می‌توان آن را با هر نوع پارچه نرم و منعطف تولید کرد.

قیمت مبل شنی

اگر به دنبال یک دیزاین لوکس و زیبا برای منزل خود هستید، طبیعتا باید برای آن هزینه کنید. از طرفی اگر در کنار زیبایی به دنبال یک مبلمان راحت و استاندارد هستید، مبلمان شنی می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. این نکته را در نظر داشته باشید که هیچگاه کیفیت را فدای کمیت نکنید. اگر به کاربردهای جذاب مبل شنی اینتکس توجه کنید، متوجه خواهید شد که خرید این مبل ارزش هزینه کردن را دارد. تصور کنید که شما می‌توانید ساعت‌ها بدون اینکه فشاری روی قسمت‌های مختلف بدن خود احساس کنید، روی این مبل استراحت کنید.

با این حال نمی‌توان قیمت را به عنوان یک فاکتور مهم در خرید مبل شنی نادیده گرفت. در تعیین قیمت این نوع مبلمان فاکتورهای متعددی از قبیل: متریال‌های مصرفی در تولید مبل و هزینه‌های آن، برند تولیدکننده، کیفیت مبل و موارد دیگر نقش دارند‌. آنچه بر محبوبیت مبل‌های شنی اینتکس افزوده، قیمت ارزان آن در مقابل کیفیت بالای مبل‌های شنی اورجینال است.

 

هپی چیر چیست؟

هپی چیر را می‌توان نوعی مبل شنی دانست. این نوع مبل راحتی درست شبیه به مبلمان شنی بسیار نرم و منعطف است. این نوع مبل می‌تواند به عنوان مبلمان راحتی برای یک محیط خودمانی یا به عنوان یک مبلمان لوکس و لاکچری برای یک محیط رسمی مورد استفاده قرار گیرد و استایل رسمی به فضا ببخشد. هپی چیرها از لحاظ جنس بدنه در سه نوع مختلف چرم طبیعی، چرم مصنوعی و پارچه‌ای دسته‌بندی می‌شوند؛ بنابراین هنگام خرید این نوع مبلمان باید به محیط استفاده و نیاز کاربری خود توجه کنید. به عنوان مثال: هپی چیرهای چرمی برای محیط اداری و نوع پارچه‌ای آن برای محیط خانه مناسب است. برای محیط خانه می‌توانید هپی چیرهای خزدار را انتخاب و استفاده کنید. معمولا جوان‌ترها این نوع مبل را بیشتر می‌پسندند.

کیفیت هپی چیر

کیفیت این نوع مبلمان راحتی به مجموعه تولیدی آن بستگی دارد. قطعا تولیدی‌های معتبر از بهترین متریال برای تولید این مبل‌ها استفاده می‌کنند. فروشگاه اینتکس به عنوان تولیدی برتر در کشور از متریال‌های درجه یک و باکیفیت در تولید هپی چیر استفاده می‌کند. طراحی ساخت این مبل‌های راحتی به گونه‌ای است که شما می‌توانید گرانول خرد شده درون آن را کم یا زیاد کرده یا رویه آن را تعویض کنید.‌ وجود یک لایه آستری از ساختار اصلی هپی چیرها هنگام تعویض رویه محافظت می‌کند. هر چند این مبلمان بسیار ساده به نظر می‌رسد؛ اما طراحی اصولی آن نقش مهمی در حفظ ساختار مبل در استفاده طولانی مدت دارد. از این رو برای اینکه یک خرید ایده‌آل را تجربه کرده و هپی چیرهای باکیفیت را برای خود تهیه کنید، نمایندگی اینتکس می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد.

 

بین بگ چیست؟

بین بگ‌ها نیز تقریبا همان مبل‌های شنی هستند که از خرده‌های یونولیتی تولید شده و در انواع یک نفره و دو نفره، در اندازه‌های سفارشی وجود دارند. با این حال یک تفاوت جزئی بین بگ‌ها و مبلمان شنی وجود دارد. بین بگ‌ها معمولا از پارچه‌های پلی استر و چرم مصنوعی تولید می‌شوند؛ به همین خاطر همواره به عنوان مبلمان راحتی مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرند. این در حالی است که در تولید مبل‌های شنی پارچه‌های برزنتی و کتان نیز استفاده می‌شود. در کل برای تولید مبلمان شنی از پارچه‌هایی با انعطاف‌پذیری بالا استفاده می‌شود. تفاوت دیگر آن است که بین بگ‌ها در گروه پاف‌ها دسته‌بندی می‌شوند و این امکان را به کاربران می‌دهند که علاوه بر نشستن، روی بین بگ‌ها دراز بکشند. در کل می‌توان گفت ظرفیت، ساختار کلی و متریال‌های به کار رفته در بین بگ‌ها با مبلمان شنی کمی متفاوت است.

جمع‌بندی

در این مطلب راجع به مبلمان شنی و انواع هپی‌ چیرها صحبت کردیم. همانطور که گفتیم این مبل‌های راحتی در دکوراسیون مدرن امروز از محبوبیت بسیاری برخورداراند‌. برای اینکه بتوانید به انتخاب ایده‌آلی در خرید این مبلمان برسید، باید یک فروشگاه معتبر را انتخاب کنید که از کیفیت و قیمت مناسب محصولات آن مطمئن باشید. هرچند این نوع مبلمان طراحی ساده‌ای دارند؛ اما از استانداردهای خاصی پیروی می‌کنند که تنها تولیدکنندگان معتبر به آن توجه می‌کنند. شما می‌توانید برای خرید مبل شنی ارزان، فروشگاه معتبر اینتکس را انتخاب کنید. مبل‌های راحتی اینتکس از بهترین متریال‌ها تولید شده و هیجان و آرامش را برایتان به ارمغان می‌آورند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا