ورزشی

آرسنال کامبک زد و فاتح سوپرکاپ شد/ رویای شش گانه نابود شد

آرسنال کامبک زد و فاتح سوپرکاپ شد/ رویای شش گانه نابود شد

به گزارش کا 118، بازی سوپرجام فوتبال انگلیس موسوم به جام خیریه، امشب (یکشنبه) در ورزشگاه ومبلی شهر لندن میان تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و آرسنال برگزار شد که این بازی پس از تساوی یک – یک در وقت‌های معمول مستقیماً به ضربات پنالتی رفت جایی که آرسنال با نتیجه 4 بر یک من‌سیتی را شکست داد و جام قهرمانی را از آن خود کرد.

گل نخست این بازی را کول پالمر – تعویض طلایی پپ گواردیولا که در دقیقه 64 به جای ارلینگ هالند به میدان رفت – در هفتادوهفتمین دقیقه برای منچسترسیتی به ثمر رساند. بازی تا یازدهمین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه دوم با این گل به سود سیتی در جریان بود تا اینکه لئاندرو تروسارد در آخرین ثانیه‌ها آرسنال را از شکست نجات داد و گل تساوی را به ثمر رساند. به این ترتیب کار مستقیماً به ضربات پنالتی‌ها کشیده شد و در آنجا کاپیتان کوین دی‌بروینه اولین ضربه سیتی را هدر داد. پس از او رودری زننده گل قهرمانی سیتی در اروپا هم سومین ضربه این تیم را هدر داد. برناردو سیلوا تنها بازیکن من‌سیتی بود که ضربه‌اش به گل تبدیل شد. در سمت مقابل اما مارتین اودگارد، لئاندرو تروسارد، بوکایو ساکا و فابیو ویرا هر چهار ضربه توپچی‌‌ها را وارد دروازه حریف کردند.

به این ترتیب سیتی که فصل گذشته همه جام‌های داخلی و لیگ قهرمانان اروپا را درو کرده بود از کسب چهارمین جام خود باز ماند تا سرمربی اسپانیایی‌اش پپ گواردیولا در تکرار 6 گانه‌ای که سال 2009 با بارسلونا کسب کرده بود، ناکام بماند.

این هفدهمین قهرمانی آرسنال در جام خیریه است که از لحاظ تعداد قهرمانی در این رقابت‌ها این تیم را همچنان در رده دوم نگه می‌دارد اما فاصله آن را با منچستریونایتدی که 21 قهرمانی دارد کاهش داد. سیتی در صورت پیروزی در این بازی می‌توانست هفتمین قهرمانی‌اش را کسب کند و به طور مشترک با تاتنهام در رده پنجم پرافتخارترین تیم‌های تاریخ جام خیریه قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا