اقتصاد

قرارگاه علمی، بهره وری و کارآمدی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت تشکیل شد


کد خبر:
1376625



A

در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «مهار تورم،رشد تولید» نامگذاری شده است، قرارگاه علمی،بهره وری و کارآمدی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان توسط نخبگان شاغل در این شرکت در دو کمیته تحقیق و توسعه و مدیریت دانش و تولید و بهره وری با هشت کارگروه (تکنولوژی تولید،برق،اتوماسیون،مکانیک،طراحی،ساخت وتولید،CRM و فناوری اطلاعات ) تشکیل شد.

قرارگاه علمی، بهره وری و کارآمدی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت تشکیل شد

به گزارش کا 118، مسعود باباخانی سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه ای شرکت گفت :  این قرارگاه بازوی توانمندی برای مدیران بخش های مختلف محسوب شود تا از طریق بهره گیری از پتانسیل های آن، طرح های شرکت در دو بخش کوتاه مدت و بلند مدت با رویکرد جدیدی دنبال شود.
وی افزود: در راستای به ثمر رسیدن اهداف شرکت و استفاده ی حداکثری از توان منابع انسانی و  به ویژه نخبگان از هرگونه حمایتی نباید فروگذار کرد.
در ابتدای این سمینار سرهنگ دوم پاسدار علیرضا فرهمند فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید تندگویان، ضمن ضرورت ایجاد این قرارگاه علمی در ذوب آهن اصفهان به تشریح برنامه های آن پرداخت و در ادامه با معرفی عبدا…  نقدی پور به عنوان مسئول این قرارگاه شرح وظایف سرپرستان کار گروه ها را در راستای هم افزایی و همسویی با اهداف شرکت عنوان کرد.
شایان ذکر است،نخبگان شاغل صاحب طرح و ایده و فعالین عرصه صنعت می توانند در کار گروه های این قرارگاه فعالیت داشته باشند. 

 

photo5661635835

photo5661636368

انتهای پیام/

اصفهان

ذوب آهن

فولاد


نرم افزار موبایل کا 118

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا