اقتصاد

مردم به شایعات درباره افزایش قیمت سوخت توجه نکنند

مردم به شایعات درباره افزایش قیمت سوخت توجه نکنند

به گزارش کا 118 از وزارت نفت، علی‌اکبر نژادعلی گفت: وضع ذخایر سوخت کشور مناسب بوده و عرضه بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت کشور به‌ویژه استان تهران و جایگاه‌های سطح کشور مطلوب است.

وی همچنین با رد شایعات مربوط به افزایش قیمت بنزین تأکید کرد: مردم توجهی به شایعات افزایش قیمت و کمبود سوخت نداشته باشند و همان‌گونه که اطلاع‌رسانی شد، هیچ‌گونه مصوبه‌ای از طریق دولت و مجلس درباره افزایش قیمت بنزین ابلاغ نشده است و قرار نیست قیمت بنزین افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تصریح کرد: اندکی ازدحام در جایگاه‌های عرضه سوخت وجود دارد که طبق روال عادی ایام پرمصرف و پرسفر سال نظیر تابستان و نوروز هرساله بوده و با توجه به حجم ترددها طبیعی است.

نژادعلی گفت: مصرف سوخت در ماه‌های اخیر روندی افزایشی و افسارگسیخته را طی کرده است که مجموعه وزارت نفت در این باره تلاش کرده با افزایش تولید پالایشگاه‌های ده‌گانه کشور، مصرف را مدیریت کند.

وی اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با استفاده از تجارب ارزشمند گذشته بدون کوچک‌ترین نمایش رسانه‌ای، نسبت به تأمین سوخت کشور اقدام کرده و این‌گونه شایعات، هیچ خللی در روند انجام مسئولیت‌ها و تعهدها این شرکت ایجاد نخواهد کرد.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا