فرهنگ و هنر

مسئولان و مردم خود را قدردان شهدا و خانواده آنها می دانند

کا 118/همدان مشاور رئیس جمهور گفت: همه مسئولان و مردم همواره خود را قدردان شهدا و خانواده‌های آنها می‌دانند.

سعید محمد سه شنبه ۸ شهریورماه در هفتمین روز از هفته دولت، در سفر خود به اسدآباد در دیدار با مادر خلبان و بسیجی شهید سرهنگ “مظاهر رضائیان” بیان کرد: در سفر امروز خود به شهرستان اسدآباد و حضور بر سر مزار شهدای گمنام و پس از آن یادواره شهدای این‌شهرستان و سپس حضور در محضر مبارک  مادر شهید گرانقدر” مظاهر رضائیان ” را به فال نیک‌ می‌گیریم چراکه امروز برای ما نور در نور بود.

وی ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور به مادر شهید با تأکید بر اینکه کشور مدیون ایثارگران است، افزود: پیشرفت، توسعه، امنیت و هرآنچه که امروز در کشورمان از آسایش وجود دارد، بی‌شک به برکت خون پاک شهدا و فداکاری‌های جانبازان و آزادگان به دست آمده است و همه مسئولان و مردم همواره خود را قدردان این عزیزان و خانواده‌هایشان می‌دانند.

علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان هم در این دیدار گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ جامعه هستند، که زنده نگه‌داشتن یاد شهدا به فرموده رهبر معظم انقلاب کمتر از شهادت نیست و ما باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنیم.

به گزارش کا 118،خلبان و بسیجی شهید سرهنگ «مظاهر رضائیان» فرزند حسین متولد ۱۳۴۵ از روستای خاکریز یکی از جوانان دیندار و انقلابی بود که از دوران دانش‌آموزی به عنوان یک بسیجی فعال شناخته می‌شد و قبل از کسب افتخارات خلبانی در نیروی هوایی ارتش دلاور جمهوری اسلامی به صورت بسیجی در جبهه‌ها حضور پیدا کرد.

این شهید والا مقام سرانجام پس از سال‌ها مجاهدت در راه خدا و خدمت در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، هفتم آبان ماه سال ۱۳۸۲ در حین انجام ماموریت دچار حادثه شده و در زنجان بر اثر سقوط هواپیما به شهادت رسید و پیکر پاکش در گلزار شهدای اسدآباد آرام گرفت.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا