ورزشی

مویسس کایسدو در دو راهی لیورپول و چلسی

مویسس کایسدو در دو راهی لیورپول و چلسی

به گزارش خبرگزاری کا 118، ماجرای جدایی مویسس کایسدو از برایتون و پیوستن او به تیم جدید، ‌تبدیل به یک سوژه فوق‌جنجالی در نقل و انتقالات انگلیس شده است. این بازیکن در آخرین لحظات برای پیوستن به لیورپول دچار تردید شده و به این باشگاه اطلاع داده که چلسی را ترجیح می‌دهد.

با اینکه لیورپول در روزهای گذشته در نقش سارق مویسس کایسدو ظاهر شده و در حالی‌ که این هافبک برایتون در حال مذاکره با چلسی بود، با پیشنهادی 110 میلیون پوندی،  10 میلیون بیشتر از پیشنهاد چلسی،  سعی کرد او را به آنفیلد منتقل کند،  اما حالا به نظر می‌رسد چلسی به لیورپولی‌ها پاتک زده است.

در مذاکرات اولیه چلسی با برایتون برای کایسدو برایتونی‌ها خواهان پیشنهادی 105 میلیون پوندی شده بودند، ولی آخرین پیشنهاد چلسی 100 میلیون پوند بود. در این مرحله بود که پای لیورپول به پرونده باز شد و قرمزها حتی بیشتر از مبلغ درخواستی برایتون پیشنهادی 110 میلیون پوندی ارائه دادند تا این ستاره برایتون را هایجک کنند.

این موضوع را حتی یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی خود تأیید کرد و گفت پیشنهاد لیورپول پذیرفته شده و کایسدو بزودی رسماً بازیکن لیورپول خواهد شد. اما روز جمعه بمب خبری جدیدی در انگلیس منتشر شد و شبکه اسکای ادعا کرد که کایسدو شخصاً دچار تردید شده و به نظر می‌رسد چلسی را به لیورپول ترجیح می‌دهد.

فابریزیو رومانو هم در ادامه در یک توییت نوشت که کایسدو در تماس با لیورپول به آنها اطلاع داده که فقط قصد دارد راهی چلسی شود.

این خبرها در حالی مطرح شده که کایسدو و مدیران برنامه‌هایش در لندن به سر می‌بردند و گزارش‌های قبلی حاکی از این بود که آنها روز جمعه وارد شهر لیورپول می‌شوند تا مویسس بتواند در تست‌های پزشکی باشگاه قرمزپوش این شهر حاضر شود.

اگر این شایعه رنگ واقعیت گرفته و کایسدو به لیورپول نپیوندد، این ضربه بزرگ دیگری به فعالیت‌های نقل و انتقالاتی امسال تابستان باشگاه یورگن کلوپ است. بعد از اصرارهای شدید کلوپ،  مدیران لیورپول در نهایت نتوانستند یکی دیگر از مهره‌های مدنظر او یعنی رومئو لاویا را از ساوتهمپتون به خدمت بگیرند.

سرمربی آلمانی احساس می‌کند که در خط میانی‌اش به تقویت نیاز دارد.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا