فرهنگ و هنر

نقش مثبت “کا 118” در تقویت امید جامعه/ همیشه اخبار کا 118 را رصد می کنم

کا 118/گلستان استاندار گلستان با اشاره به نقش خطیر اصحاب رسانه در آگاهی‌بخشی جامعه گفت: عملکرد کا 118 در تقویت امید و انعکاس عملکرد دولت مردمی قابل تقدیر است.

دکتر علی محمد زنگانه، استاندار گلستان امروز (سه شنبه ۱۸ مرداد) ضمن حضور در دفتر کا 118 با سردبیر و تحریریه این رسانه دیدار و گفتگو کرد.

استاندار گلستان در این دیدار با عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی، اظهار کرد: یکی از خبرگزاری هایی که در راستای تبیین مسائل استان گلستان، تقویت امید و انعکاس عملکرد دولت مردمی و خدوم به صورت جدی وارد شده خبرگزاری کا 118 است که جای تقدیر و تشکر دارد.

نقش مثبت "کا 118" در تقویت امید جامعه/ همیشه اخبار کا 118 را رصد می کنم

نقش مثبت "کا 118" در تقویت امید جامعه/ همیشه اخبار کا 118 را رصد می کنم

علی‌محمد زنگانه افزود: همیشه عملکرد کا 118 و اخبار و مطالب این خبرگزاری را رصد کرده و از زحمات خبرنگاران این رسانه که در راستای پیشرفت و توسعه استان گام برمی‌دارند قدردانی می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه باید برای ترویج چشم انداز ترسیم شده برای استان و تحقق آن در ذهن ها و قلب‌های آحاد مردم گلستان تلاش کنند، تصریح کرد: این مهم باید در افق ۱۴۰۴ به نوعی برای همه نقش آفرینان توسعه استان ملموس باشد.

استاندار گلستان با بیان اینکه درآمد سرانه خانوار در گلستان نصف میانگین کشوری است، بیان کرد: این شاخص در افق ۱۴۰۴ باید به میانگین کشور برسد که اصحاب رسانه باید به صورت هنرمندانه ای به این مهم بپردازند.

نقش مثبت "کا 118" در تقویت امید جامعه/ همیشه اخبار کا 118 را رصد می کنم

نقش مثبت "کا 118" در تقویت امید جامعه/ همیشه اخبار کا 118 را رصد می کنم

زنگانه با بیان اینکه اگر چشم انداز لازم برای توسعه استان در ابعاد مختلف ایجاد نشود خیلی از برنامه ها و اهدافمان محقق نخواهد شد، ادامه داد: با این حجم‌انبوه ظرفیت های گلستان بهتر است، بگوییم که در گلستان چه می خواهیم که ندارد؟ حیف است که با ظرفیت های ویژه و بی‌شمار موجود در گلستان، وضعیت ما در استان اینگونه باشد.

وی تاکید کرد: باید نگاه میانبر و تحولی در استان اتفاق بیفتد و اگر این تبیین به خوبی توسط اصحاب رسانه انجام شود موفق خواهیم شد.

استاندار گلستان در پایان از اصحاب رسانه خواست در کلان پروژه های استان گلستان مشارکت جدی داشته باشند و تاکید کرد: اصحاب رسانه باید در مطالبه‌گری و تبیین این مهم نقش‌آفرین باشند.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا