فرهنگ و هنر

هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای جهاد تبیین است

کا 118/لرستان معاون سیاسی فرمانداری بروجرد گفت: هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای جهاد تبیین است.

امین گودرزی در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس بروجرد که امروز در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهدا با تقدیم جان خود، ادامه مسیر را نشان دادند تا این انقلاب به دست صاحب اصلی آن امام عصر (عج) برسد.

وی تصریح کرد: سرکشی و دیدار با خانواده‌های شهدا در طول هفته دفاع مقدس ضروری است و لازم است ادارات تلاش کنند تا در این ایام از خانواده‌های شهدا سرکشی کنند.

معاون سیاسی فرمانداری بروجرد خاطرنشان کرد: در راستای زیباسازی فضای شهری باید اقدامات مناسبی صورت گیرد و می‌طلبد نمایشگاهی از عکس‌های دفاع مقدس برپا شود تا نسل جدید با رشادت‌های آن دوران بیشتر آشنا شوند.

گودرزی اضافه کرد: دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین صحنه‌های نقش‌آفرینی ملت مسلمان ایران است و هنوز ناگفته‌های بسیاری دارد که لازم است بیان شوند تا نسل‌های آینده با ایثار و فداکاری ملت ایران و رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

وی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد توطئه است و این وظیفه همه ماست که با اجرای برنامه‌های مختلف در حوزه دفاع مقدس این نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

معاون فرماندار بروجرد ادامه داد: هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای جهاد تبیین و ترویج و بسط فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان است.

گودرزی اظهار کرد: دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزند و این وظیفه‌ ماست که اجازه چنین کاری را به آن‌ها ندهیم.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا