ورزشی

همدانی: وضعیت استقلال برای شروع لیگ اصلاً خوب نیست/ عملکرد خطیر تا الان خوب نبوده ولی باید بماند

همدانی: وضعیت استقلال برای شروع لیگ اصلاً خوب نیست/ عملکرد خطیر تا الان خوب نبوده ولی باید بماند

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی کا 118 در خصوص وضعیت استقلال در آستانه شروع لیگ برتر اظهار داشت: وضعیت استقلال خوب نیست و این تاخیر یک هفته‌ای در مسابقات به نظرم برای استقلال خوب بود چرا که فرصت بیشتری برای آماده‌سازی تیمش دارد. اینکه تمرینات تیم به خاطر بدهی به بازیکنان تعطیل شود در شأن باشگاهی مثل استقلال نیست ولی متاسفانه مدیران و متولیان باشگاه توجهی به این موضوع ندارند. 

وی با انتقاد از مدیریت علی خطیر افزود: به هر حال او با مشکلات آشنایی داشته و با آگاهی به این وضعیت قبول مسئولیت کرده و جایی برای توجیه و بهانه‌جویی ندارد. از طرفی با رفتن او هم مخالفم و باید برای استقلال برنامه داشته باشد و چند سال بماند. استقلال بیش از هرچیزی از نداشتن ثبات در کادرفنی و مدیریتی خصوصاً در مدیریت در این سال‌ها رنج می‌برد و امسال هم در بدترین زمان ممکن و در کوران نقل و انتقالات با تغییرات مدیریتی روبرو شد و این تیم را از سایرین عقب انداخت. امیدوارم با توجه به انتظاری که از خطیر و رزومه قوی او می‌رود شاهد عملکرد خوب مدیریتی از وی در این زمینه باشیم. 

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: استقلال کار سختی در شروع لیگ دارد و همین اول کار هم باید به آبادان برود و بازی سختی با صنعت نفت داشته باشد. در بدترین وقت سال بازی در شهری مثل آبادان واقعاً دشوار است و نتیجه گرفتن مقابل این تیم خیلی سخت خواهد بود. ضمن اینکه خود صنعت نفت هم تیم قدرتمندی است و می‌تواند حسابی استقلال را اذیت کند. اگر استقلال در هفته اول نتیجه نگیرد، کار در ادامه برایش سخت‌تر خواهد شد و نکونام هم تحت فشار قرار خواهد گرفت. 

همدانی در ادامه عنوان کرد: امیدوارم استقلال در بهترین شرایط روحی و روانی به دربی برسد و در ۴ هفته ابتدایی نتایج خوبی بگیرد چرا که روی روحیه بازیکنان تاثیر زیادی خواهد داشت. از لحاظ فنی که تیم خیلی از پرسپولیس عقب است و تیم هنوز کامل نشده و در برخی پست‌ها بازیکن ندارد و اگر همین امروز هم این نفرات اضافه شوند بازهم مدت زیادی طول می‌کشد که با شرایط تیم آداپته شوند ولی خب با نتایج خوب می‌شود حداقل از لحاظ روحی در دربی وضعیت خوبی ایجاد کرد و شاید استقلال با برتری در دربی یک پنج هفته ابتدایی خوب را رقم بزند و بیافتد روی روال پیروزی و در ادامه کار برایش راحت‌تر خواهد شد.  

وی در پایان گفت: امیدوارم استقلال موفق شود هرچند مشکلات زیادی دارد و با این شرایط کار خیلی دشوار است. 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا