اقتصاد

پویش “سالروز همراهی” اقدامی بدیع از سوی همراه اول

پویش "سالروز همراهی" اقدامی بدیع از سوی همراه اول

به گزارش کا 118، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور کمپینی را با هدف مرور ذهنی مسیری که توسعه ارتباطات در کشور طی کرده است، شروع کرده و در این فرآیند سابقه مشترکان تلفن همراه را در قالب «کارنامه همراهی» ارائه می‌دهد.

این طرح شاید برای نخستین بار است که از سوی یک اپراتور تلفن همراه در کشور ارائه می‌شود و تا این حد مشترکان موبایل را درگیر کرده است؛ این درگیری به واسطه اطلاعاتی است که اپراتور از میزان مصرف اینترنت، تماس و حتی پیامک هر یک از مشترکان در سال گذشته ارائه می‌دهد.

مشترکان اپراتور اول تلفن همراه که می‌توانند به راحتی با مراجعه به اپلیکیشن «همراه من» بخش هدایای تشویقی و انتخاب گزینه «سالروز همراهی» در این کمپین شرکت کنند، می‌توانند از پیشنهادات استفاده از سرویس‌های دیجیتال این اپراتور بهره‌مند شوند.

هدیه خدمات زندگی دیجیتال تدارک دیده شده شامل چهار بسته به شرح «فیلم بازها» شامل تخفیف در سرویس های فیلم نت، گپ فیلم و نت باکس، «ماجراجویان» شامل تخفیف در سرویس های فلای تودی، جاجیگا و بیمه سفر آی بیمه، «قهرمانان علم» شامل تخفیف آکادمی همراه، آلاء و شنوتو و همچنین «پیشگامان» نیز تخفیف آچاره، نبض و سیب اپ می‌شود.

اغلب این سرویس‌های دیجیتال در سبد خدمات دیجیتال اپراتور اول تلفن همراه قرار دارند و استارتاپ‌های تحت حمایت همراه اول هستند.

همچنین برای تمامی مشارکت‌کنندگان در کمپین سالروز همراهی، ضمن تخصیص 100 هزارتومان تخفیف بیمه گوشی آی‌بیمه و یک گیگابایت اینترنت داخلی، امتیاز شرکت در قرعه‌کشی گوشی سامسونگ S23 تعلق می‌گیرد.

برای مشارکت داده شدن در قرعه‌کشی سامسونگ S23 هم کافی است مشترکان پس از مشاهده آمار و وضعیت همراهی‌شان، اقدام به اشتراک‌گذاری آن در صفحه شبکه‌های اجتماعی خودشان کنند.

گفتنی است نخستین اپراتور تلفن همراه کشور که در آستانه 29 سالگی است، اکنون با حدود ۸۰ میلیون مشترک تلفن همراه، دارنده ۵۳ درصد «سهم بازار مشترکان فعال تلفن همراه کشور» و همچنین ۵۳ درصد «سهم بازار مشترکان پهن باند سیار» مطابق شاخص های آماری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات رگولاتوری است.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا