فرهنگ و هنر

“کا 118” پیشرو در اطلاع‌رسانی دقیق و حرفه‌ای/ تغییر سرنوشت جبهه حق با خبررسانی درست و به‌موقع

کا 118/گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان، کا 118 و مابقی مجموعه‌های جهاددانشگاهی را جزو مجموعه های فنی، علمی، حرفه‌ای و پیشرو در امر اطلاع‌رسانی دانست.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در دیدار با سردبیر و تحریریه کا 118 اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک دستاوردی برای همه تاریخ است و آثار و برکات آن برای همه بشریت مفید و مؤثر است.

وی با بیان اینکه در آن برهه زمانی حضور شجاعانه، انقلابی و تکلیف‌محورانه شهید صارمی  موجی در حوزه رسانه و خبر ایجاد کرد، بیان کرد: شهادت شهید صارمی موجب تقویت جریان رسانه‌ای انقلاب اسلامی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه خون شهید صارمی‌ها موج و جریان ویژه ای در جامعه ایجاد کرد، تصریح کرد: معنویت اصیل و روحیه انقلابی کلید حل بسیاری از مشکلات بشریت در طول تاریخ بوده و یک نمونه آن شهدای عزیز ما بوده‌اند که برخی از آنها مانند شهید باقری با سن کم اقدامات بزرگی را رقم زده‌اند.

گرزین با بیان اینکه معنویت اصیل و واقعی تمام موانع را بر می‌دارد، بیان کرد: تقوا، مراقبت و معنویت ملت ایران موجب فتح قله‌های بزرگ و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است، شهدا در این مسیر مردانه از خود استقامت نشان داده و امروز برای همه ما الگو هستند.

وی با تاکید بر اینکه اگر رسالت اطلاع‌رسانی درست، صادقانه و بابصیرت نبود ماندگاری بسیاری از اتفاقات بزرگ در صدر اسلام و پس از آن رقم نمی خورد، ابراز داشت: کار در حوزه رسانه به هوشمندی و بصیرت خاصی نیاز دارد در طول تاریخ نیز هر گاه اطلاع‌رسانی درست، هوشمندانه و بابصیرت اتفاق افتاد موجی در جامعه شکل گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه سرسلسه واقعه عاشورا را حضرت زینب(س) پرچمداری کردند، افزود: اگر نگاه بابصیرت، انقلابی، شجاعانه و تیزبینانه حضرت زینب(س) نبود بسیاری از اتفاقات مبارک پس از آن رخ نمی داد، در واقع گاهی اوقات اطلاع رسانی و خبررسانی درست، به موقع، شجاعانه و انقلابی در لحظه سرنوشت جبهه حق را تغییر می‌دهد.

"کا 118" پیشرو در اطلاع‌رسانی دقیق و حرفه‌ای/ تغییر سرنوشت جبهه حق با خبررسانی درست و به‌موقع

گرزین، کا 118 و مابقی مجموعه های جهاددانشگاهی را جزو مجموعه های پیشرو در حوزه اطلاع‌رسانی، فنی، علمی و حرفه‌ای در کشور دانست و بیان کرد: کا 118 در به روز بودن، علمداری برخی از مطالبات ضروری، ترویج فرهنگ درست و انقلابی و فرهنگ قرآنی موفق عمل کرده است، مجموعه ایسپا نیز جزو نخستین مجموعه‌های افکارسنجی صادقانه و حرفه‌ای با کمترین خطا است که می توان بر روی آن تحلیل درست داشت.

وی اقدامات مرکز رویان جهاددانشگاهی را قابل تحسین دانست و گفت: این مجموعه نشان می‌دهد فکر عمیق، دقیق، برنامه ریزی راهبردی عقلایی، علمی و حرفه ای بر مجموعه‌های جهاددانشگاهی حاکم است لذا این مجموعه ها در سرلیست مراکز مشابه و موازی قرار گرفته‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان در ادامه بر ضرورت توجه ویژه بر استفاده از ظرفیت نیروهای جوان در بدنه دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و ابراز داشت: ما نیز در تبلیغات اسلامی به این مهم توجه ویژه کردیم البته این مسئله به معنای حذف مدیران باتجربه نیست بلکه در کنار تجربه مدیران سابق باید از ظرفیت نیروهای جوان نیز استفاده کرد.

گرزین اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی کشور دقیقا با محوری که مقام معظم رهبری ترسیم کرده نیروهای جوانِ انقلابی را در بدنه خود تزریق کرده تا جوانان مؤمن و انقلابی در این پیچ تاریخی بتوانند رزم عقلایی، نرم، دقیق و درستی با جبهه مقابل داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه امروز مهم‌تر از جنگ اقتصادی با جنگ تبلیغاتی دشمن روبه رو هستیم و باید برای این مسئله برنامه ریزی ویژه داشته باشیم، تاکید کرد: باید تزریق جدی نیروهای جوان انقلابی اتفاق بیفتد تا با استفاده از هنر، رسانه و همت جهادی و شبانه‌روزی بتوانیم کشور را در مسیر سربلندی و موفقیت قرار دهیم.
انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا