فرهنگ و هنر

گرگینه در شب؛ الهامی از فیلم‌های ترسناک دهه ۱۹۴۰

به گزارش کا 118، جاکینو در گفت و گویی با Post Cred Pod، چندین فیلم را به اشتراک گذاشت که به عقیده او مخاطبان پیش از تماشای گرگینه در شب باید با الهام‌های زیادی از فیلم‌های ترسناک دهه ۱۹۴۰ ببینند.

«من می‌گویم مرد گرگ نما، گرگ نمای لندن، کینگ کونگ، ارواح خبیثه و موجودی از باتلاق سیاه را ببینید… من همچنین می‌گویم فقط منطقه گرگ و میش را تماشا کنید.»

گرگینه در شب؛ الهامی از فیلم‌های ترسناک دهه ۱۹۴۰

او می‌گوید: این سنگ بنای کاری بود که قصد داشت از نظر بیان به داستان کوتاه‌تری برسد اما پیامدهای بزرگتری داشت و در مورد چیزهایی بزرگتر از خودش صحبت می‌کرد.

جاکینو گفت راد سرلینگ (کارگردان منطقه گرگ و میش) برای من یک خداست زیرا چیزی که او در دنیا برای من به نمایش گذاشت، بهترین چیزهای تاریخ بود.
 

گرگینه در شب؛ الهامی از فیلم‌های ترسناک دهه ۱۹۴۰

گرگینه در شب – Werewolf By Night ساخته مایکل جاکینو – Michael Giacchino داستان یک ابرقهرمان گرگینه – lycanthrope است که با استفاده از توانایی‌هایی که دارد و از نسل خونی‌اش به او منتقل شده، با شیطان می‌جنگد.

در این فیلم که هفتم اکتبر به دیزنی پلاس می‌آید، گائل گارسیا برنال – Gael García Bernal، لارا دانلی – Laura Donnelly و هرین سنسوم هاریس – Harriet Sansom Harris ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم تازه‌ترین پروژه‌ای است که به دنیای سینمایی مارول وارد شده و به عنوان یک برنامه ویژه تلویزیونی هالووین در دیزنی پلاس به نمایش گذاشته می‌شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا