فرهنگ و هنر

یک توصیه از آیت‌الله ناصری

تابستان ٩٦ که به‌اتفاق حسین بهزاد و احسان محمدحسنی، برای دیدار خانواده ارجمند شهید همت و زیارت مزار آن نازنین در شهرضا، به اصفهان رفته بودیم، به توفیق الهی، سعادت ملاقاتی خصوصی با استاد مسلم معرفت و اخلاق، حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمدعلی ناصری (ره) شامل حال مان شد.

به گزارش کا 118، آیت‌الله ناصری مجتهد، استاد اخلاق، عاشق و شیفته امام زمان (عج) است حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر علیه‌السلام و تعدادی از مراکز دینی -فرهنگی تحت اشرافشان بود. وی سالیان متمادی در مسجد کمرزرین اصفهان به سخنرانی و اشاعه محبت اهل‌بیت و تلاش برای آشنایی هرچه بیشتر مردم با امام زمان (عج) مشغول بود.

آیت‌الله ناصری روز چهارم شهریورماه به دلیل بیماری و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلا پیوست. پیکر آیت‌الله شیخ محمدعلی ناصری روز یکشنبه ششم شهریورماه در اصفهان تشییع و در گلستان شهدا به خاک سپرده شد.

گلعلی بابایی نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس به مناسبت درگذشت «آیت‌الله محمدعلی ناصری» در یادداشتی با عنوان «نصیحت ناصری» نوشت:

«تابستان ٩٦ که به‌اتفاق حسین بهزاد و احسان محمدحسنی، برای دیدار خانواده ارجمند شهید همت و زیارت مزار آن نازنین در شهرضا، به اصفهان رفته بودیم، به توفیق الهی، سعادت ملاقاتی خصوصی با استاد مسلم معرفت و اخلاق، حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمدعلی ناصری (ره) شامل حال مان شد.

در آن ملاقات، توصیه مؤکد استاد به ما این بود: «عزیزان من؛ ناصری به خودش و شما نصیحت می‌کند؛ اگر می‌خواهید در دنیا و آخرت ذلیل و روسیاه نشوید، دفاع از ولی‌فقیه حاضر و حمایت میدانی و اطاعت بلاقید و شرط از تک تک اوامر این سلاله زهرای أطهر (س) را، تکلیف شرعی خودتان بدانید!»

روان مطهر آن عالم عامل و عارف واصل شاد و در أعلی علیین با موالیان معصومش محشور باد.» 

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا