سبک زندگی

ارسال کیک هدیه؛ ایده‌ای جذاب و خلاقانه

با ارسال کیک هدیه به کسی که دوستش داریم، یک کادوی خوش‌مزه و هیجان‌انگیز می‌دهیم؛ کادویی که مزه‌اش زیر زبان می‌ماند.

ارسال کیک هدیه یا شیرینی‌های جذاب، از آن کارهایی‌ست که در خاطر می‌ماند. کسی که کادوی ما را دریافت می‌کند، لحظه‌ی دریافت هدیه‌ی شیرینش را فراموش نخواهد کرد. اما در این روزهایی که کرونا ویروس با بدجنسی منتظر ما نشسته، چه کاری از دست‌مان برمی‌آید؟

انسان‌های قوی در شرایط سخت همیشه راه‌حل پیدا می‌کنند. ما هم یاد گرفته‌ایم در روزهای قرنطینه و درحالی‌که می‌خواهیم بیشتر خانه بمانیم، آنلاین خرید کنیم. می‌توانیم برای خودمان یا برای هدیه دادن، کیک و شیرینی را اینترنتی سفارش دهیم.

«کیک‌خونه» یکی از بهترین گزینه‌های ما برای ارسال کیک هدیه یا خرید آنلاین کیک و شیرینی‌ است. چرا؟ کیک‌ِخونه کار ما را راحت کرده. ما سفارش می‌دهیم؛ آنها از طرف ما هدیه می‌فرستند. به همین راحتی‌!

با کیک خونه، کیک هدیه می‌دهیم

محصولات کیک‌خونه روزپخت هستند. مزه خانگی هیجان‌انگیزی دارند. حواس‌شان به ویروس کرونا هست و حسابی بهداشت را در همه‌ی مراحل پخت و ارسال رعایت می‌کنند. تنوع کیک و شیرینی جذابی دارند. و از همه مهم‌تر این‌که ارسال کیک هدیه دارند.

در کیک‌خونه کیک‌ چند طعم هم پیدا می‌کنیم. یک کیک سفارش می‌دهیم، اما چند مزه‌ی مختلف تحویل می‌گیریم. این گزینه برای هدیه دادن به کسی خوب است که از سلیقه‌اش مطمئن نیستیم.

اگر از کیک‌خونه، شیرینی و کیک هدیه سفارش دهیم، خیال‌مان راحت است که یک جعبه‌ی شیک و خوشگل، با بسته‌بندی قشنگ از طرف ما می‌فرستند. مراحل سفارش خیلی ساده و راحت است. هم تلفنی می‌شود و هم از روی سایت. اما جذاب‌تر از همه این که در کنار کیک، می‌توانیم کارت هدیه هم بفرستیم.

‌اگر به cakeekhooneh.com مراجعه کنید، محصولات متنوع کیک‌خونه را در کنار قیمت و مواد تشکیل‌دهنده می‌بینید. به نظر شما به چه مناسبت‌هایی می‌شود کیک هدیه داد؟

چرا ارسال کیک هدیه ایده‌ی هیجان‌انگیزی‌ست؟

کیک یک عالمه خاطره‌ی قشنگ در دلش دارد. جشن تولدهای بچگی، جشن عروسی نزدیکان‌مان،‌ مهمانی‌ها و دورهمی‌های قبل از کرونا. مزه‌ی شیرینش در کنار لیوان چای یا قهوه غوغا می‌کند. کافی‌ست یک تکه کیک در دهان‌مان بگذاریم تا شیرینی‌اش را با همه‌ی وجودمان احساس کنیم. حالا می‌خواهیم همه‌ی این حس‌های خوب را هدیه بدهیم. چه کاری قشنگ‌تر از این؟

به چه مناسبت‌هایی کیک هدیه بدهیم؟

بی‌مناسبت؛ بزرگ‌ترین سورپرایز

زمان‌هایی هست که منتظر هدیه هستیم. می‌دانیم که ممکن است زنگ در را بزنند و پیک با یک جعبه‌ی کوچک یا بزرگ، پشت در ایستاده باشد. اما در روزهای عادی و بی‌مناسبت زندگی، بیشتر به برنامه‌های روزانه‌ فکر می‌کنیم. به خرید نان، شیر و ماست. به فرستادن فایل‌هایی که نوشته‌ایم. به تلفنی که باید به معلم فرزندمان بزنیم. اگر بین این همه روزمرگی‌، کسی یک جعبه‌ی خوش‌مزه برای‌مان بفرستد، انگار دنیا را به ما داده‌اند. انگار کسی با چوب‌دستی جادویی، روزمان را رنگی و شاد کرده است. ما این حس را از کسی که دوستش داریم، دریغ نمی‌کنیم. یک روز صبح، بعد از صبحانه، تصمیم می‌گیریم برایش کیک آنلاین بخریم و به‌عنوان هدیه بفرستیم.

ارسال کیک هدیه برای خانواده‌ای که حالا کمتر می‌بینیم

ویروس کرونا خیلی نامهربان بوده. خیلی از ما مدت‌هاست خانواده‌هامان را درست و حسابی نمی‌بینیم. نگران هستیم که با سر زدن به آنها، نکند این ویروس ناخوانده را به خانه‌شان ببریم. رعایت سن بالا و عزیزی‌شان را می‌کنیم. آنها هم تنها شده‌اند. کمتر کسی از در خانه‌شان رد می‌شود.

اما آدم‌های خلاق همیشه راهی برای نزدیک شدن به خانواده و خوشحال‌ کردن آنها پیدا می‌کنند. ما می‌توانیم کیک خوش‌مزه‌ای را برای عصرانه‌شان سفارش دهیم. یک کارت قشنگ همراه کیک بفرستیم و به آنها بگوییم خیلی عزیزند. یک تماس تصویری هم چاشنی هدیه‌مان می‌کنیم تا به‌شکل مجازی دور هم کیک و چای بخوریم. حتما برای همه تعریف می‌کنند چقدر شادشان کرده‌ایم.

تبریک تولد در دوران کرونا؛ شیرین و از راه دور

قبلا به جشن تولد دعوت می‌شدیم. ساعت‌ها در مرکزخرید می‌گشتیم و کادوی خاص و قشنگی می‌خریدیم. بعد دیگر دورهمی بود و تازه کردن دیدار با عزیزان‌مان. حالا که فاصله‌ی اجتماعی بخشی از زندگی‌مان شده، باید راه‌حل دیگری برای تبریک گفتن پیدا کنیم؛ راهی مثل ارسال کیک هدیه.

متولد چشمش را باز می‌کند و می‌بیند یک جعبه شیک و روبان زده در دستش گذاشته‌اند. چه تولدی بشود! ما با این تبریک خلاقانه، روز تولدش را هیجان‌انگیزتر می‌کنیم.

ماه‌گرد نوزاد؛ جذاب و هیجان‌انگیز

نوزاد با تغییرهای روزانه و هفتگی‌اش ما را شگفت‌زده می‌کند. هر ماه شیرین‌کاری تازه‌ای رو می‌کند تا بزرگ‌ شدنش را به‌رخ ما بکشد. اگر در خانواده یا دوستان ما نوزاد لطیفی به‌دنیا آمده، تاریخ تولدش را فراموش نمی‌کنیم. می‌توانیم برای سه ماهه یا شش ماهه شدنش، کیک بفرستیم. پدر و مادر خسته از بچه‌داری، حسابی ذوق‌زده می‌شوند. با این کارمان می‌گوییم حواس‌ ما به عزیز شما هست.

شب یلدا؛ بلندترین شب سال با فاصله اجتماعی

امسال شب یلدای عجیبی خواهیم داشت. خبری از مهمانی‌های شلوغ، بغل کردن‌ها و دورهمی‌ها نخواهد بود. اما به‌هرحال قرار است خوش بگذرد. می‌توانیم با ارسال کیک هدیه، دیگران را غافلگیر کنیم. میزشان را شیرین و رنگی کنیم. کیکی با روبان قرمز و مزه‌ی بی‌نظیر برای‌شان می‌فرستیم. شاید هم چند اسلایس دسر یا بسته‌ای شیرینی. میز شب یلدا باید که شیرین و به‌یادماندنی باشد.

سالگردها؛ تاریخی که کم‌کم فراموش می‌شود

معمولا این‌طور است که سالگرد ازدواج، تولد بچه‌ی دیگران، سالگرد اولین شغل، خرید اولین خانه یا آشنایی، خیلی زود فراموش می‌شود. شاید خودمان به‌خاطر بیاوریم.اما از دیگران با مشغله‌ای که دارند، چه توقعی هست؟ اگر از آن دسته آدم‌هایی باشیم که سالگردها و مناسبت‌های زیبای زندگی عزیزان‌مان را فراموش نمی‌کنیم، امسال به آنها تبریک ویژه‌ای می‌گوییم. می‌توانیم با خرید کیک و شیرینی آنلاین، عشق و محبت‌مان را نشان دهیم.

همین حالا می‌توانید دست به‌کار شوید و از فروشگاه آنلاین کیک‌خونه برای کسی که دوستش دارید، کیک بفرستید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا